ورزشی

گل محمدی: برای سربلندی پرسپولیس در آسیا و فصل بعد می‌جنگیم/ دیگر به رفتن ترابی و علیپور فکر نمی‌کنم

خبرمهم: سرمربی پرسپولیس با وجود مشکلات اخیرش با مدیریت این باشگاه و عملکرد مسوولان در نقل‌وانتقالات تابستانی، از حالا به نتایج خوب در لیگ قهرمانان آسیا فکر می‌کند.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرمهم، یحیی گل محمدی بابت از دست دادن ترابی و علیپور دو ستاره فصل پیش این تیم نارضایتی خود را نشان داده اما با این حال به دلیل نزدیک شدن به دیدار با التعاون عربستان و دیدارهای سخت آسیایی تمرکز خودش را روی این لیگ گذاشته است.

گل‌محمدی در صفحه اجتماعی خود نوشت: دست در دست هم و با تمام وجود برای سربلندی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، سوپرجام و فصل بعد می جنگیم. درد دل ها و گلایه هایی وجود دارد اما خود را برای یک چالش جدید و بزرگتر آماده کرده ایم‌.

دیگر به اینکه چرا در نقل و انتقالات دو ستاره تاثیرگذار خط حمله تیم را از دست دادیم یا اینکه چرا برخی گزینه ها جذب نشدند فکر نمی کنیم. ما پرسپولیس هستیم و وقتی با هم باشیم اتفاقات بزرگی را رقم خواهیم زد. به رغم عدم برخورداری از مزیت بازی های خانگی با دعای خیر هواداران عزیز آماده مصاف با رقبای آسیایی می شویم. ما محبوب ترین تیم آسیا هستیم و پشتوانه بزرگی داریم و این تیم با حمایت و اتحاد هواداران میلیونی خود برای تکرار موفقیت ها می جنگد.

رمز موفقیت پرسپولیس همدلی در تیم، حمایت هواداران عزیز و پیشکسوتان دلسوز و اتحاد خانواده بزرگ پرسپولیس بوده و نباید خدشه ای به آن وارد شود. به باور خودم هیچ سدی نباید مانع از تکرار موفقیت ها شود. ما نباید در قبال کارشکنی ها علیه پرسپولیس تسلیم شویم بلکه باید برای تکرار موفقیت ها و پنجمین قهرمانی متوالی بیشتر از قبل بجنگیم./بانک ورزش

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا