اجتماعیاستانیسلامتقم

آخرین وضعیت کرونا در قم

خبرمهم: رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم آخرین آمار مبتلایان به کرونا در قم طی ۲۴ ساعت گذشته را اعلام کرد.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، محمدرضا قدیر،رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم اظهار کرد: امروز صدمین روز از شیوع ویروس کرونا در کشور است که تیم پزشکان و پرستاران در مراکز درمانی و تیم بهداشت در مراکز بهداشتی با تمام وجود برای مقابله با  ویروس کرونا کوشیده اند و قدردان خدمات آن‌ها هستیم.

او افزود: رنگ وضعیت استان قم همچنان زرد و با خطر متوسط است، از همشهریان عزیز تقاضا می‌کنیم مسائل بهداشتی و توجه به فاصله‌گذاری‌ها و استفاده از حفاظت فردی را همچنان جدی بگیرند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته و منتهی به نهم خرداد ماه، ۲۵ نفر در مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی و مشکوک به کرونا ویروس و یا مشکلات حاد تنفسی پذیرش شدند.

قدیر عنوان کرد: ۱۴ نفر از این تعداد در بخش‌های بیمارستان‌ها بستری و مابقی پس از معاینه و بررسی در بخش اورژانس مراکز با دستورات دارویی و بهداشتی مرخص شده اند.

او با بیان اینکه در حال حاضر حدود ۹۰ نفر مشکوک و محتمل به ویروس کرونا در قم بستری بوده که حال ۳۱ نفر آن‌ها وخیم است، خاطرنشان کرد: در شبانه روز گذشته ۱۹ نفر از کل بیماران که طی روز‌های متمادی بستری بودند، پس از بهبودی  از بیمارستان ترخیص شدند./yjc

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا