اجتماعیاستانیتهران

رقص مختلط زنان و مردهای تهرانی در رستوران سنتی میرداماد / مشروب هم سرو می شد + فیلم

خبرهای فوری: فیلم مخفی از رقص زنان و مردان مست در سفره خانه سنتی واقع در میدان محسنی تهران باعث برخورد شدید پلیس و دادسرار ارشاد با گردانندگان آن شد.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرهای فوری، یک رستوران در میدان محسنی تهران که اقدام به سرو مشروبات به مشتریان خاص خود می‌کرد، پس از گزارش مردمی به دادسرای ارشاد، پلمب شد.

چندی قبل، یکی از شهروندان، با ارسال گزارشی به سامانه دادسرای ارشاد، از سرو مشروب در یکی از رستوران‌های تهران در حوالی میدان محسنی خبر داد.

بررسی گزارش ارسالی آغاز شد. پلیس امنیت اخلاقی تهران با حضور نامحسوس در محل، متوجه صحت گزارش و مصرف مشروب توسط تعدادی از زنان و مردان حاضر در رستوران شد.

با احراز صحت گزارش واصله، رستوران موردنظر پلمب و وفق مقررات نسبت به تعقیب و دستگیری متهمین از جمله مدیر کافه اقدام شد.

شهروندان گرامی می‌توانند در صورت مشاهده یا اطلاع از سرو مشروب، یا نقض سایر ضوابط و مقررات در رستوران‌ها یا کافه‌های تهران، نام کافه متخلف، آدرس دقیق و زمان وقوع جرم را به شماره ۰۹۰۵۴۳۰۹۴۸۴ در بله، ایتا، سروش و … اطلاع دهند.



جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

‫۱۷ دیدگاه ها

  1. این مملکت شهید داده .اینجا ایران یه کشور اسلامی هستش قوانین خاص خودشو داره هرکی خوشش نمیاد راه بازه جاده هم دراز بفرما تشریفتونو ببرین اروپا هر حرامی میخواین انجام بدن.جای خانواده شهدا ک نیستن بفهمنن چی می کشن داغ جوون خیلی سخته و ازیاد بردنشون سخت .هرکشوری قانون خودشو داره.وباید رعایت کنی .نمیخوای برو از ایران.دست اونی ک خبر داده درد نکنه .

  2. ای کاش مردم ما یاد بگیرن نسبت به گناه و بی قانونی ها بی تفاوت نباشند، بنظرم کار این شخص فیلمبردار درست بوده و طبیعتا شادی کردن رو میشه بدون مشروب و رقص مختلط تو مجامع عمومی هم بدست آورد. میخواین شادی کنید دست خونواده رو بگیرین برین تو پارک و جنگل و کلی جاهای دیگه.

  3. اولا اونی که فیلم رو ارسال کرده نگفته که پخشش کنید با پخش این کلیپ مصداق اشاعه فحشا در جامعه هستید

    به زودی به یاری خدا انشاءالله ریشه این کفار و فساق رو از مملکت میکنیم
    یا هدایت میشید یا منتظر مجازات باشید

    ما شهید دادیم ما جگرمون سوخته تا اینا با خیال راحت هر غلطی خواستن بکنن
    بعد اگه بلایی سرشون بیارن میگن چرا البته اینا خودشون اهلشن
    اینا با این وضع از این کافه بیرون بیان برای زن و بچه های مردم خطرناکن

    دادسرای ارشاد خداقوتتون بده در برابر این کافرای خدانشناس
    اجرتون با صاحب اصلی این مملکت آقا امام زمان
    با دعای مومنین محکم قدم بردارید خدا پشت و پناه شماست

    1. خداحفظت کنه بزرگوار یادی کردی از مولا وسرورمون امام زمانمون‌ عج . خداریشه ظلم رو بکنه . اینها ظلمه واقعا. علنی میان گناه ومعصیت میکنن بعد بهش میگن شادی .

    2. نه به نظر من انتشار کلیپ مفید هم خواهد بود چون اونهایی که از این کارا میکنن حساب کار دستشون میاد و انشالا دست برمیدارن،مصداق اشاعه ی فحشا هم نبود تا جایی که من دیدم.

  4. به نظرم اون کسی که گزارش رو ارسال کرده یک فرد بیمار بوده شاید هم رقیب کاری بوده اما خون این دو نفر گردن اون خواهد بود

    1. مشکل مملکت اسلامی که اتفاقا امام حسین(ع) هم بخاطرش مظلومانه شهید شد، همین که شما میفرمایید هست دقیقا، ترک امر به معروف و نهی از منکر! هر کی هر کی، قانون جنگله

  5. کاری به مشروبش ندارم…
    اما اینکه شادی کردن تو مملکت من علنا حرامه، با همسرم به استادیوم رفتن حرامه…و…
    باید …
    جایی که توش میخوان انقدر غرق غصه باشی تا خفه بمونی تا یادت نیاد هیچی…
    ب شادباش روح تمام شهدا در کنار یادشون با ذکر صلوات و فاتحه باید همیشه شادی کرد ک خیلی از اونها شهید نشدن که ما فقط اشک بریزیم و سیه ب تن کنیم… خون ریختن که شادی های ما با هجوم بیگانه غم نشه…

    1. گناه مصداق غم واندوه است. شادی اصلی وواقعی اطاعت از خداورسول است. باید باتمام جرمها مبارزه کرد . حال اگر این جرمها برای یک عده شادی باشه

    2. الحمدلله که ریاست قوه شخصیتی اند که نه باج به سیاسیون خودفروخته میدهند و نه حاضرند رویه کاری را بگونه ای عمل کنند که بعضی موارد طبق سفارشات دیده نشود و ….
      تا قبل ا این ناجا در عمل کاری به کشف حجاب و اینگونه موار نداشت و این مشداق مشاهداتی هست که در جامعه بود اما اکنون دستور اکید ریاست محترم قوه قضاییه حساب کار را برای همه مسئولین اجرایی مشخص نموده الحمدلله . نیروی انتظامی باید مراقب باشد تا رویه قبل را تکرار نکند اکنون در برخی فروشگاه های لباس که دارای دوطبقه هستند و در بعضی از پاساژها فروشگاه هایی هستند که زنان کشف حجابی براحتی درانجا حضور پیدا کرده حتی برای یکی دو دقیقه دست به حرکات موزون میزنند . ناجا همانطور که اینبار در اکثریت خیابانها با پدیده کشف حجاب در خودرو برخورد میکند باید بداند که بابرخورد با کشف حجاب در خیابانها و کوچه ها و پاساژ های بنام باید واکیدا باید وارد عمل شود تا بتواند جواب ملت شهید پرور را درین مورد بداد نه اینکه پناه برد به امارهای بیهوده که اپراتورها از یکسری دوربینهای خیابانی اعلام میکنند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا