اجتماعی

کشف ۵ قبضه اسلحه شکاری و ۹ هزار فشنگ جنگی در شادگان

خبرمهم: فرماندار شادگان گفت ۵ قبضه اسلحه شکاری،۷ هزار فشنگ جنگی کلاش و ۲ هزار فشنگ جنگی کلت سحرگاه سه شنبه ۴ مرداد ماه در شهرستان کشف ئ ضبط شد.

جمال صالح زاده می‌گوید: این اقدام در جهت اجرای طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیر مجاز و برخورد شدید با قاچاقچیان سلاح و مهمات است که نقش مستقیم در نا امنی‌های مسلحانه استان و شهرستان دارند.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، او افزود: سحرگاه روز سه شنبه ۴ مرداد ماه امسال با رصد و شناسایی باند خرید و فروش سلاح و مهمات غیر مجاز در شادگان، پلیس اطلاعات شهرستان شادگان با همکاری و پشتیبانی یگان‌های انتظامی و هماهنگی قضایی محموله قاچاق سلاح و مهمات را زمین گیر کرد.

به گفته آقای صالح زاده در بازرسی از محل دپو نیرو‌های انتظامی ۵ قبضه اسلحه شکاری،۷ هزار فشنگ جنگی کلاش و ۲ هزار فشنگ جنگی کلت، ۵ عدد فشنگ شکاری، یک عددشوکر برقی، ۲۶ بسته ورق پاسور، ۱۰۰ عدد انواع سلاح سرد چاقو و بیش از ۴۰ هزار عدد انواع مواد محترقه (ترقه) کشف و ضبط شد.

رئیس شورای تامین شادگان گفت: در این عملیات ۶ نفر دستگیر و جهت رسیدگی به جرم منتسب برای این افراد تشکیل پرونده قضایی شد./باشگاه خبرنگاران

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا