اجتماعیسلامت

شناسایی ۶۹ بیمار جدید مبتلا به کوید ۱۹ در استان گیلان

خبرمهم: با شناسایی شدن ۶۹ بیمار کرونایی در استان گیلان اکنون شمار کل بستری‌شدگان به ۲۲۰ نفر رسیده است.

با شناسایی شدن ۶۹ بیمار کرونایی در استان گیلان اکنون شمار کل بستری‌شدگان به ۲۲۰ نفر رسیده است.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، ، طبق اعلام سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان ۲۲۰ بیمار مبتلا به بیماری کرونا در حال حاضر در بیمارستان‌های استان گیلان بستری هستند و شمار بیماران کرونایی در حال افزایش است.

به گفته فردین مهرابیان ۶۹ نفر از این تعداد به تازگی به آمار افزوده شدند و ۴۸ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها بستری هستند که ۷ نفر از این تعداد به تازگی در این بخش بستری شدند و ۴۴ نفر از بیماران حال مساعدی ندارند.

بستری بودن ۲۲۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان گیلان در حالی است که روزهای گذشته ۲۰۹ بیمار،  ۲۰۴ و روز ماقبل آن نیز ۱۷۵ بیمار کرونایی در استان گیلان بستری بودند و آمار بستری‌شدگان به شکل روزانه در حال افزایش است.

براساس آخرین اعلام رنگ‌بندی کرونایی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حال حاضر همه ۱۷ شهرستان استان گیلان زرد کرونایی است البته آمار بیماران کرونایی از روزهای اخیر روند افزایشی دارد.

به دلیل اهمیت واکسیناسیون کرونا در کاهش شدت علائم این بیماری و فروکش کردن آن در جامعه بیش از ۴۵۵ مرکز واکسیناسیون کرونا در سطح استان گیلان واکسیناسیون هم‌استانیان را انجام می‌دهند./تسنیم

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا