سیاسی

مراسم شکرگزاری کلیمیان برای پیروزی انقلاب

خبرهای فوری: نماینده کلیمیان ایران در مجلس گفت: جمعی از کلیمیان کشور ساعت 15 امروز با حضور در مرقد امام با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق می‌کنند.

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرهای فوری، سیامک مره‌صدق نماینده کلیمیان ایران در مجلس شورای اسلامیگفت: جمعی از کلیمیان ایران ساعت ۱۵ امروز (شنبه ۱۲ بهمن و اولین روز از دهه فجر) با حضور در مرقد امام با آرمان‌های امام خمینی (ره) تجدید میثاق می‌کنند.

وی افزود: علاوه بر مراسم‌های مختفی که در کرمانشاه و شیراز برگزار می‌شود در تهران نیز به مناسبت دهه فجر برنامه‌های مختلفی را کلیمیان ایران برگزار می‌کنند که از جمله آن می‌توان به برگزاری مراسم شکرگزاری در کنیسه‌های سراسر کشور اشاره کرد.

نماینده کلیمیان ایران در مجلس اظهار داشت: همچنین اقلیت‌های دینی در هتل انقلاب با شرکت مسئولان وزارت ارشاد جشن انقلاب در دوشنبه ۲۱ بهمن را برگزار می‌کنند و همچنین روز تجلیل از مراسم شهدای اقلیت‌های دینی در روز ۵ شنبه ۱۷ بهمن برگزار خواهد شد.

مره‌صدق خاطرنشان کرد: کلیمیان ایران همانطور که در بالا ذکر شد دیشب مراسم شکرگزاری به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی را در کنیسه‌های سراسر کشور برگزار کردندکه در تهران این مراسم در کنیسه یوسف‌آباد و کنیسه ابریشمی برگزار شد./فارس

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا