سیاسی

مطهری: شورایاری ها واسطه گر میان مردم و شهرداری ها هستند

خبرهای فوری: نماینده مردم تهران در مجلس گفت: شهرداری ها، نهادهای عمومی غیر دولتی و مردم هم به منزله سهامداران این شرکت های غیر دولتی هستند و شورایاری ها نقش واسطه گری میان مردم و شهرداری ها و شوراهای شهر را دارند.

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرهای فوری، علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در موافقت با اولویت‌دار شدن طرح استفساریه بند ۷ ماده ۷۱ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و شهرداران در نشست علنی امروز (سه شنبه) خانه ملت اظهار داشت: شهرداری ها، نهادهای عمومی غیر دولتی هستند و مردم هم به منزله سهامداران این شرکت های غیر دولتی هستند و شورایاری ها نقش واسطه گری میان مردم و شهرداری ها و شوراهای شهر را دارند.

وی با بیان اینکه شورایاری ها در تمام محله های تهران حضور دارند، ادامه داد: در این مدت که شورایاری ها تشکیل شده است، کمک های بسیار خوبی به شهرداری ها کرده اند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر در این باره خلاء قانونی وجود دارد و نکته قابل توجه این است که بررسی این طرح زمان زیادی از مجلس نمی گیرد  و ما می توانیم با تصویب این طرح بسیاری از مشکلات شهری را حل کنیم و تقاضا می کنم این طرح در اولویت بررسی قرار گیرد./فارس

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا