سیاسی

وزیر کار مورد تقدیر قرار گرفت نه تذکر!

خبرمهم: خبرهای رسانه ای ، نه از «تذکر» رییس جمهور به وزیر کار بلکه از ماموریت رئیسی به معاون اجرایی برای «بررسی حواشی انتصابات وزارت کار » حکایت داشتند که سخنگوی دولت واکنشی نسبت به این خبر نداشته است.

 سخنگوی دولت در خصوص حواشی مطرح شده در رسانه‌ها مبنی بر اینکه «رئیس جمهور به وزیر کار در خصوص انتصابات این وزارت‌خانه تذکر داده‌اند»، ضمن تکذیب این موضوع از تقدیر رئیس جمهور از وزیر کار خبر داد.

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرمهم، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت گفت: در جلسات مختلف تخصصی، کارشناسی یا مسولین مختلف با رییس جمهور مباحث متعددی مطرح می‌شود که بعضا رییس جمهور موارد را به مراجع ذیصلاح ارجاع می‌دهند.

بهادری جهرمی تصریح کرد: در یکی از جلسات اخیر جمعی از نمایندگان با رییس جمهور که به صورت منظم برگزار می‌شود، ادعاهایی در خصوص برخی انتصابات مطرح شد که محدود به یک وزارت‌خانه هم نبود. رییس جمهور هم به صورت کلی قاعده و روش دولت در این حوزه را تبیین کردند که هم در مرحله احراز شرایط اولیه و هم نظارت بر عملکرد و استمرار شرایط دقت نظر صورت می‌گیرد و اعلام شد چنانچه موارد مستندی وجود داشته باشد باید به مراجع ذیصلاح در دولت ارایه گردد.

رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت تاکید کرد: البته تا جایی که بنده در جریان هستم هم هنوز هیچگونه مستند یا گزارش خاصی در این رابطه ارائه نشده است.

بهادری گفت: لذا هیچگونه دستور خاصی نسبت به وزیر خاص یا انتصاب خاصی صادر نشده و صرفا رویه معمول و روال عادی دولت در رسیدگی و نظارت بر موضوعات تبیین شده است.

وی تصریح کرد: در خصوص وزیری که شما اشاره کردید هم به طور خاص باید عرض کنم اتفاقا اخیرا در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت ایشان طرح ساماندهی وضعیت موجود صندوق‌های بازنشستگی را ارائه کردند که مورد تقدیر رئیس جمهور قرار گرفت.

 سخنگوی دولت ، خبر انتقاد نمایندگان از انتصابات دولت در دیدار با رئیس جمهور را تایید کرده که قابل تقدیر است اما خبرهای رسانه ای ، نه از «تذکر» رییس جمهور به وزیر کار بلکه از ماموریت رئیسی به معاون اجرایی برای بررسی حواشی انتصابات وزارت کار  حکایت داشتند که سخنگوی دولت واکنشی نسبت به این خبر نداشته است./خبرآنلاین

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا