بین المللی

تعداد قربانیان ویروس کرونا در ایتالیا از ۲۰ هزار نفر گذشت

خبرمهم: منابع دولتی در ایتالیا از افزایش تعداد قربانیان ویروس کرونا (بیماری کووید-۱۹) در این کشور به بیش از ۲۰ هزار نفر خبر دادند.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرمهم، به نقل از شبکه خبری اسکای‌نیوز، آژانس دفاع غیرنظامی ایتالیا روز دوشنبه اعلام کرد شمار قربانیان ویروس کرونا (بیماری کووید-۱۹) در این کشور به ۲۰۴۶۵ نفر رسیده است.

ایتالیا بعد از آمریکا دومین کشوری است که شمار قربانیان ویروس کرونا در آن از ۲۰ هزار نفر عبور کرده است. بعد از این دو کشور، اسپانیا با نزدیک به ۱۷۵۰۰ مورد مرگ‌ومیر بر اثر کرونا در رتبه سوم جهان قرار دارد و با توجه به تعداد موارد مرگ‌ومیر در این کشور طی روزهای اخیر به نظر می‌رسد که آمار این کشور نیز ظرف چند روز آینده به بیش از ۲۰ هزار نفر برسد.

بر اساس جدیدترین آمارهای منتشر شده از سوی آژانس دفاع غیرنظامی ایتالیا، طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۶۶ نفر به آمار قربانیان و ۳۱۵۳ نفر به آمار مبتلایان به کرونا در این کشور افزوده شده است. آمار کلی مبتلایان به ویروس کرونا در ایتالیا اکنون حدود ۱۶۰ هزار نفر است.

ایتالیا از لحاظ آمار مبتلایان به ویروس کرونا پس از آمریکا و اسپانیا در رتبه سوم جهان و از لحاظ شمار قربانیان کرونا نیز پس از آمریکا در رتبه دوم جهان قرار دارد./ایسنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا