بین المللی

سوء استفاده بن سلمان از کرونا برای سرپوش گذاشتن بر جنایاتش

خبرمهم: محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی در تلاش است با برگزاری کنفرانس سران گروه 20 به بهانه مبارزه با کرونا برای خود وجهه ای در جهان کسب کرده و خود را شخصی نشان دهد که قصد حل یک بحران انسانی را دارد.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرمهم، هدف بن سلمان از دعوت به برگزاری این کنفرانس، آن است که وجهه دیکتاتور مآبانه خود را در جهان بهبود بخشد، وجهه ای که به خاطر سرکوب وحشیانه مخالفان داخلی، تصفیه اعضای خاندان آل سعود و جنگ بی رحمانه علیه مردم یمن به میزان زیادی ضربه خورده است.

قتل ددمنشانه خاشقجی و بازداشت و شکنجه هزاران زندانی مانند لجین الهذلول فعال حقوق زنان، توسط سازمان اطلاعات عربستان سعودی که به دستور شخص بن سلمان انجام شده است، گواهی دیگر بر این مدعاست.

به همین دلیل بن سلمان اینبار در تلاش است تا با سوء استفاده از کرونا ضمن سرپوش گذاشتن بر سرکوب شدید مخالفانش، جنایاتش در یمن را نیز تحت الشعاع قرار دهد در حالی که چه کسی است که نداند این بن سلمان بود که زیربنای بهداشتی یمن را به گونه ای ویران کرده که این کشور فقیر اصلا قادر به مقابله با کرونا نیست و حتی به گزارش سازمان بهداشت جهانی، یک میلیون و سیصد هزار نفر در یمن به انواع بیماریها مانند وبا مبتلا شده اند و امروز، کرونای بن سلمانی به دیگر مصیبت های این ملت مظلوم افزوده شده است./العالم

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا