بین المللی

اکنون کاخ سفید قرار است ایده جدیدی به تهران ارائه کند

خبرمهم: پیشنهاد ایران، از طریق مورا، به دنبال عدم پذیرش ایده ایالات متحده توسط تهران بود. براساس طرح آمریکا، قرار بود در ازای حذف سپاه از لیست سازمان های تروریستی، دو طرف توافق کنند که مقامات یکدیگر را هدف قرار ندهند.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرمهم، منابع دیپلماتیک به من می‌گویند که انتظار می‌رفت ایالات متحده در روزهای اخیر پیشنهادی جدید به ایران ارسال کند، اما هنوز این اتفاق نیفتاده است.

در ادامه این مطلب آمده است: دیروز (۸ آوریل) یک دیپلمات غربی به من گفت: “به نظر می رسد ما هنوز منتظر پاسخ های ایالات متحده هستیم. اما همه چیز دارد گیج کننده می شود.

منابع گفتند، پیشنهاد ایالات متحده در پاسخ به پیشنهادی از سوی ایران است که انریکه مورا، هماهنگ‌کننده اتحادیه اروپا در اوایل هفته گذشته به واشنگتن ارائه کرد، که ایالات متحده آن را کاملا غیرقابل قبول خواند.

پیشنهاد ایران، از طریق مورا، به دنبال عدم پذیرش ایده ایالات متحده توسط تهران بود. براساس طرح آمریکا، قرار بود در ازای حذف سپاه از لیست سازمان های تروریستی، دو طرف توافق کنند که مقامات یکدیگر را هدف قرار ندهند.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

یک دیدگاه

  1. .
    حسین سبحانی‌نیا گفت: تصور نمی‌کنم نمایندگان مجلس با احیای برجام مانند برجام برخورد کنند زیرا به هر حال دولت سیزدهم و تیم مذاکره کننده بطور کلی مورد تأیید مجلس است.

    آقای سبحانی‌نیا،
    شما که رکورددار نمایندگی مجلسید بهتر از همه می‌دانید مخالفتها و موافقتها نمایشی می‌باشد زیرا مجلسیان مانند دولتیان ملتزمین عملی ولایت مطلقه فقیه و مجری اوامر مطاع ایشانند.
    چهار چیز تو خالی ز چار چیز مباد، که تا جهان به تو می‌بگذرد بدین منوال.
    روان ز طاعت یزدان دل از اطاعت شاه، دفاین از در و گوهر خزاین از زر و مال.

    سرور گرامی،
    تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
    ۱- قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهدیدات خارجی.
    ۲- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی.
    با تشکر از توجه شما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا