بین المللی

فنلاند:عضویت ما در ناتو تنش ها را بالا ترمیبرد

خبرفوری مهم: رئیس‌جمهوری فنلاند گفت که درخواست کشورش برای پیوستن به ناتو وضعیت در اروپا را پیچیده‌تر می‌کند. رئیس‌جمهوری فنلاند افزود: «ممکن است چنین به نظر برسد که عضویت ما در ناتو ترس‌ها را از میان می‌برد. اما این اقدام خطراتی به دنبال دارد که باید از آن آگاه باشیم و همچنین باید در نظر داشت که چنین اقدام می‌تواند تنش‌ها در اروپا را بالاتر ببرد.»

رئیس‌جمهوری فنلاند گفت که درخواست کشورش برای پیوستن به ناتو وضعیت در اروپا را پیچیده‌تر می‌کند. رئیس‌جمهوری فنلاند افزود: «ممکن است چنین به نظر برسد که عضویت ما در ناتو ترس‌ها را از میان می‌برد. اما این اقدام خطراتی به دنبال دارد که باید از آن آگاه باشیم و همچنین باید در نظر داشت که چنین اقدام می‌تواند تنش‌ها در اروپا را بالاتر ببرد.»

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرمهم، رئیس‌جمهوری فنلاند گفت که درخواست کشورش برای پیوستن به ناتو وضعیت در اروپا را پیچیده‌تر می‌کند.

رئیس‌جمهوری فنلاند گفت که درخواست کشورش برای پیوستن به ناتو وضعیت در اروپا را پیچیده‌تر می‌کند.

وی گفت که الحاق کشورش به ناتو یکی از دو موضوع مهم برای این کشور به‌عنوان عضوی از اتحادیه اروپا است و عمیق‌تر ساختن همکاری‌های دفاعی با سوئد و آمریکا از دیگر اولویت‌های این کشور است.

وی در ادامه عنوان کرد که عضویت در ناتو خطراتی را به دنبال دارد. رئیس‌جمهوری فنلاند افزود: «ممکن است چنین به نظر برسد که عضویت ما در ناتو ترس‌ها را از میان می‌برد. اما این اقدام خطراتی به دنبال دارد که باید از آن آگاه باشیم و همچنین باید در نظر داشت که چنین اقدام می‌تواند تنش‌ها در اروپا را بالاتر ببرد.»/انتخاب

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا