بین المللی

ثروتمندترین حیوانات جهان را بشناسید / یک سگ نزدیک به ۴۰۰ میلیون دلار ثروت دارد

خبرهای فوری: گانثر ثروتمندترین حیوان جهان است. این سگ شفر مبلغ 373 میلیون دلار را از پدرش به ارث برد. پدری که خودش مبلغ زیادی را از صاحب آلمانی فوق العاده ثروتمندش به ارث برده بود.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرهای فوری، در حالی که بسیاری از انسانها در کشور خودمان یا در افریقا، یمن، عراق و یا حتی کشورهای پیشرفته‌ای مثل آلمان یا آمریکا با فقر شدیدی دست و پنجه نرم می‌کنند، بسیاری از حیوانات چند برابر میانگین درآمد بسیاری از ملتها پول دارند. بیشتر این موجودات، حیوانات خانگی ثروتمندان اروپایی و آمریکایی هستند که به علت تنهایی و علاقه فراوان به این حیوانات، اموال خود را به طور کامل به آنها می‌بخشند.

در این گزارش به هشت حیوان ثروتمند جهان اشاره می‌کنیم:

۸. در سال ۲۰۰۷، زمانی که لئونا هلمزلی، تاجر ثروتمند آمریکایی درگذشت، خانواده اش بسیار ناراحت شدند. علت اصلی ناراحتی آنها اما نه مرگ لئونا بلکه فهمیدن این موضوع بود  که  آن زن تمام میراثش را که حدود ۱۲ میلیون دلار بود به سگ بیمارش داده است.

خانواده هلمزلی تلاش کردند که میراث نجومی سگ را کاهش دهند. آنها مدعی بودند که زمانی که لئونا میراثش را به سگش داده، حالت عادی نداشته است. قاضی تا حدی مجاب شد و ارث سگ را به ۲ میلیون دلار کاهش داد. با این حال، شانس با این سگ همراه نبود و در سال ۲۰۱۱ مرد.

 ۷. آوریل ماریا، لوسیا و کنچیتا ۳ سگ کوچک هستند که مجموعا ۳ میلیون دلار به ارث بردند.
این سه سگ از آن یک مرد ثروتمند فلوریدایی بودند که پس از فوتش به علاوه‌ی ۳ میلیون دلار حق استفاده مادام العمر از ویلای بزرگ ۸ میلیون دلاری اش را هم به سه سگش داد.

 ۶. گیگو نام مرغی است که لقب ششمین حیوان ثروتمند دنیا را از آن خود کرده است. این مرغ متعلق به یک ناشر انگلیسی است که از طریق کسب و کار کتاب درسی و جزوات کمک آموزشی ثروت بسیاری جمع کرده بود.

این مرد در کمال صحت عقل و اراده تصمیم گرفت ۱۰ میلیون دلار به مرغ وفادار خود بدهد. به این ترتیب مرغ تبدیل به یکی از ثروتمندترین موجودات جهان شد و احتمالا اکنون خروسهای بسیاری به دنبال او هستند!

۵. گربه کوچک سیاه رنگی به نام تومازینو  حدود مبلغ ۱۵ میلیون دلار را از صاحب ثروتمندش به ارث برد. این گربه تنها همدم یک تاجر زن ایتالیایی بود. جالب این است که تومازینو پیش از این یک گربه خیابانی بود و به طور تصادفی به خانه تاجر ایتالیایی راه یافت. بعد از این ماجرا او تبدیل به پنجمین حیوان ثروتمند جهان شد.

تاجر ایتالیایی که در زمینه املاک و مستغلات فعالیت می‌کرد تومازینو را به عنوان وارث املاک خود انتخاب کرد. اما چون قوانین  ایتالیا اجازه نمی دهد حیوانات به طور مستقیم ارث ببرند، انجمن حیوانات ایتالیا به عنوان نماینده تومازینو انتخاب شد و ۱۵ میلیون دلار دریافت کرد تا برای گربه سیاه خرج کند.

 

۴. بلکی ثروتمند ترین گربه جهان است. این گربه کوچک سیاه وارث منحصر به فرد یک مرد ثروتمند است که آرزو داشت گربه مورد علاقه‌اش بتواند گرانترین گردنبند را برای بقیه عمر خود به گردن بیندازد. با ۲۵ میلیون دلاری که صاحب این گربه برایش به ارث گذاشت، بلکی ثروتمندترین گربه جهان گردید و نامش وارد کتاب گینس شد.

 

۳. چهار سگ به نامهای لوک، لیلا، سانی و سادی سومین حیوانات ثروتمند جهان هستند.  صاحب آنها تصمیم گرفت که میراث خود را به آنها بدهد تا از بین نروند.  بنابراین بیش از ۳۰ میلیون دلار به این چهار سگ ارث رسید که بین آنها تقسیم شد.

۲. توبی سگ کوچکی است که متعلق به یک پیرزن بسیار ثروتمند بوده است. او دومین حیوان ثروتمند دنیا لقب گرفته است. صاحبش پس از فوت مبلغ باورنکردنی ۸۰ میلیون دلار را به این سگ داد. ثروت توبی از مجموع دارایی‌های  اکثر شهروندان آمریکایی و اروپایی بیشتر است.

۱. گانثر ثروتمندترین حیوان جهان است. این سگ شفر مبلغ ۳۷۳ میلیون دلار را از پدرش به ارث برد. پدری که خودش مبلغ  سنگینی را از صاحب آلمانی فوق العاده ثروتمندش به ارث برده بود.

جالب اینجا است که مبلغ ابتدایی ارث رسیده به پدر گانثر حدود ۸۰ میلیون دلار بود. بعد از مرگ سگ، بسیاری بر روی پول به ارث رسیده به گانثر سرمایه گذاری کردند و پول او به ۳۷۳ میلیون دلار رسید.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا