بین المللی

نگهبانی مرز های ایالات متحده توسط سگ های رباتیک

خبر مهم: سازمان امنیت داخلی ایالات متحده این هفته جزئیات کار در حال انجام با اداره علم و فناوری خود را برای بررسی استفاده از ربات‌های سگ چهارپا در مرز جنوبی این کشور شرح داد. به طور خاص، این وزارتخانه در حال استقرار سگ‌های رباتیک برای گشت‌زنی در مناطقی است که برای انسان‌ها غیرقابل نفوذ است.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرمهم، سازمان امنیت داخلی ایالات متحده این هفته جزئیات کار در حال انجام با اداره علم و فناوری خود را برای بررسی استفاده از ربات‌های سگ چهارپا در مرز جنوبی این کشور شرح داد.  به طور خاص، این وزارتخانه در حال استقرار  سگ‌های رباتیک برای گشت‌زنی در مناطقی است که برای انسان‌ها غیرقابل نفوذ است.به نقل از دیجیتال ترندز، برندا لانگ، مسئول DHS، در بیانیه‌ای که به این خبر مرتبط است، گفت: «مرز جنوبی می‌تواند مکانی غیرقابل نفوذ برای انسان و حیوان باشد و دقیقاً به همین دلیل است که ممکن است یک ربات در آنجا برتری باشد».

این برنامه با Ghost Robots، یک شرکت مستقر در فیلادلفیا که در گذشته با شرکت‌های بزرگی مانند Verizon همکاری داشته، کار می‌کند. این ربات‌ها برای گشت زنی در مرز است.  این سیستم‌ها می‌توانند به صورت مستقل گشت زنی کنند، یا از راه دور کنترل شوند و فید‌های ویدئویی زنده را برای اپراتور‌ها ارسال کنند.

سازمان گمرک و حفاظت مرزی ایالات متحده، برای مبارزه با  قاچاق انسان، مواد مخدر، و همچنین سایر محموله‌های قاچاق از جمله سلاح گرم یا حتی سلاح‌های کشتار جمعی از سگ‌های رباتیک استفاده خواهد کرد./انتخاب

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا