اقتصادی

فروش اقساطی ۵ محصول سایپا از فردا ؛ ۱۴ مرداد

خبرهای فوری: فروش اقساطی ۵ محصول شرکت سایپا فردا (۱۴ مردادماه ) آغاز خواهد شد.

به گزارش بخش اقتصادی سایت خبرهای فوری، فروش اقساطی محصولات شرکت سایپا از روز دوشنبه مورخ ۹۸/۰۵/۱۴ ساعت ۱۰ صبح به صورت روزانه و اینترنتی آغاز خواهد شد.

در این فروش محدودیت کد ملی برای ثبت نام وجود دارد. البته متقاضیان خرید خودرو که از ابتدای سال ۹۷ نسبت به ثبت نام یک دستگاه خودرو از محصولات سایپا اقدام کرده بودند امکان ثبت نام در این شرایط فراهم ندارند. علاوه بر این با توجه به اعمال محدودیت کدملی، در ثبت اطلاعات مشتری دقت لازم باید صورت پذیرد زیرا در صورت بروز هرگونه اشتباه در ثبت نام ، ضمن ابطال درخواست خرید ، مبلغ دریافتی عودت خواهد شد.

براساس این طرح فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت ۴۰ میلیون و ۳۱۳ تومان، تیبا صندوقدار با رینگ فولادی با قیمت ۴۳میلیون و ۴۴۳ تومان، تیبا صندوقدار با رینگ آلومینیومی با قیمت ۴۶ میلیون  و ۴۴۳ تومان، ساینا با رینگ فولادی با قیمت ۵۵ میلیون و ۹۴۳ هزار تومان و ساینا با رینگ آلومینیومی  ۵۸ میلیون و ۹۴۳ هزار تومان به صورت اعتباری به فروش می رسد.

 علاوه بر این در قالب این طرح فروش دو محصول سراتو۲۰۰۰ با قیمت ۲۹۵ میلیون تومان و نیسان بنزینی با قیمت ۶۷ میلیون و ۳۳۷ هزار تومان با صورت نقدی فروخته می‌شود.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

‫۸ دیدگاه ها

  1. با سلام.خسته نباشید.شما کلمه دروغ می تونید.برایم.شرح دهید.اخر مرد حسابی.شرکت سایپا هنوز خودرو فروخته شده سال ۹۷ را تحویل نداده.ویا خودرو فروش نقدی.که اول اردیبهشت پولش را گرفته و خورده.وقرار بود.۴۵ روزه خودرو را تحویل دهد.هنوزتا به امروز به تعهد خودش عمل نکرده.چگونه پیش فروش می کند.مردم.کول نخوردید.شما را قسم.می دهم به همین ایام محرم.که ماه حسین هست.ثبت و پیش خرید نکنید.زیرا دروغ می گویند.من یکی از ۱۷ هزار شکایت کننده علیه شرکت سایپا هستم.فکر می کنید.چه کردن.تا الان هیچ.مابقیه هم خدا می داند

  2. هیچ فایدی ندارد.نظر من و امثال من.شما کار خودتان بکنید.و شرکت سایپا هم کار خودشان می کنند.کلا دروغ از همه جا زده بیرون.روز روشن کلاهبرداری می کنند.پول خودرو را کاملا می گیرند.خودرو تحویل نمی دهند.در صورت اعتراض.نقل و قول به تبصره قرارداد می کنند.اگر تاخیر شد.۳۰ درصد سود می دهیم.حالا چند سال طول بکشداهمیتی ندارد.حالا من خریدار نه به پولم میرسم.چون حق فسق قرارداد ندارم.نه به خودرو که خریداری کردم.شما این کار را چه می نامید؟

  3. خدا لعنتشون کنه من برج ۶ ثبت نام کردم قرار بود برج ۱۲ سال ۹۷ تحویل بدن. پولشو کامل گرفتن هنوز تحویل ندادن بعد ثبت نام جدید میزارن واقعا شرم اوره ک میدونن و باز اجازه میدن پیش فروش بزارن

  4. سلام یک ساله ما تو نوبت هستیم برا یک ساینا چطور فروش فوری داره کسی جواب گو نیست .ما که ثبت نام کردیم ۳۵ میلیون بوده ولی از ما ۵۷ میلیون گرفتن ..ماشینشم تحویل نرادن حلال حرام سرشون نمیشه.

  5. همش دروعه.ماشینی در کار نیست.ما یک سال پول ریختیم ولی هیچ خبری نیست.عاقل باشید از همون بازار میخرید گرونتره ولی اعصابت راححتره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا