اقتصادی

آغاز فروش فوری سمند ال ایکس و رانا + جدول

خبرهای فوری: ایران خودرو در راستای طرح فروش فوری تعدادی از محصولات خود امروز در روز چهارم اجرایی شدن این طرح دو خودرو ی سمند ال ایکس و رانا را به فروش می‌رساند.

به گزارش بخش اقتصادی سایت خبرهای فوری، ‌ایران خودرو در راستای طرح فروش فوری تعدادی از محصولات خود برای تنظیم بازار خودرو امروز در روز چهارم اجرایی شدن این طرح دو خودروی سمند ال ایکس و رانا را با قیمت‌های ۶۶ میلیون و ۵۲۸ هزار تومان و ۶۶ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان به فروش می‌رساند.

جدول

[irp posts=”11539″ name=”قیمت خودروهای داخلی / سمند از ۹۰ میلیون گذشت”]

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

‫۴ دیدگاه ها

  1. مردم ساده کشورم اینقدر گول این حرفا رو نخورید تا کی فریب تا کی تن دادن به حرف زور… پراید ۵۲ میلیون واقعا؟روزی که رسانه های خارجی گفتن دلار به ۱۹ میرسه باور نکردم گفتن پراید به ۵۰ میرسه باور نکردم….ولی الان پشیمونم

  2. ایرانخودرو سر همه کلاه میزاره
    پول هاتون رو تو جیبشون نریزید
    ماشین تحویل نمی ده مال شش ماه پیش رو تحویل نداده چطور پیش فروش گذاشته تو رو قران اینقدر ساده و بدبخت نباشیم
    وضعش خرابه
    من خودم نمایندگی دارم

  3. سلام و عرض ادب
    مدیران ایران خودرو و سایپا از داعش هم بدتر هستند، چرا مدافعین ما این خونخواران و قاتلین ملت رو هدف اصابت گلوله خودشون قرار نمیدن؟ مگه غیر این هستش که اینها از کافرین نجس تر هستند؟
    مگه امنیت اقتصادی، اجتماعی مردم کم اهمیت تر از امنیت نظامی هستش؟

  4. سلام این چه وضعیه هرکس به هرکس شد ایران ..این بود کرامت ایرانیان با این گرانی تورم افسارگسیخته وامصیبتا شد هرچیز که قیمت میکنی ۱۰ برابر شده با این حقوق بخور و نمی واقعا یکی به داد این ملت نمیرسه به کجا پناه ببریم بخدا جوان جوان بیکار توی خونه داریم تحصیل کرده جوان دیگه داریم در شرف ازدواج عقد کرده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا