حوادث

پیشنهاد بی‌شرمانه و افشاگری دختر ۱۵ ساله علیه دهیار روستای سنجر دزفول+فیلم

خبرهای فوری: به دنبال افشاگری دختری از روستای سنجر دزفول و پخش کلیپی در فضای مجازی، دهیار این روستا دستگیر شد

دادستان دزفول گفت: به دنبال افشاگری دختری از روستای سنجر دزفول و پخش کلیپی در فضای مجازی، دهیار این روستا دستگیر و روانه زندان شد.

 منصور محمدی خباز اظهار کرد: به دنبال پخش کلیپی در فضای مجازی و حساسیت‌های موجود، دهیار روستای سنجر از بخش مرکزی دزفول با قرار قضائی و قانونی بازداشت و روانه زندان شد.

وی افزود: پرونده به منظور تکمیل تحقیقات در حال روند قانونی خود است.

در روزهای گذشته پخش کلیپی در فضای مجازی در خصوص دهیار روستای سنجر در بخش مرکزی دزفول حواشی زیادی به وجود آورد و مردم خواهان رسیدگی و روشن شدن زوایای این موضوع شدند.

در این کلیپ که مربوط به عذرخواهی ملتمسانه این دهیار از دختر ۱۵ ساله‌ای است اینگونه بر می‌آید که دهیار از موضوعی که به این دختر بیان داشته عذرخواهی کرده و خواهان این است که وی آبروی او را نبرد.

این دختر جوان برای شرکت در کلاس‌های خیاطی به دهیاری رفت و آمد داشته است.

پخش این کلیپ در فضای مجازی طی دو روز اخیر باعث اعتراض‌های فراوان از سوی رسانه‌ها و مردم شده بود که این افراد خواهان برخورد قاطعانه دستگاه قضا با این دهیار متخلف بودند. /مهر



جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

‫۸ دیدگاه ها

  1. آخه هموطن عزیزم جناب محمودی نژاد پیشنهاد به بچه ۱۵ ساله؟ شما خودت اگر پدر باشی کسی به بچه شما دور از جون همچین پیشنهادی بده به همین نحو برخورد میکنید؟بچه ۱۵ ساله اگر بچگی میکرد و خام این پیشنهاد میشد انوقت باز هم با عذر خواهی حل میشد؟در امریکا رییس جمهور کشور با سواستفاده از سمتش با مونیکا لوینسکی رابطه برقرار کرد دیدید به چه وضعی محاکمه شد؟ هرکس از سمتی که طبق قانون بدست میاره سواستفاده کند باید بدون اغماض باهاش برخورد بشه

  2. آقای احمد محمود با این نحوه استدلال بیشتر شباهت به محمود احمد دارید. امیدوارم که با بی حرمتی به نوامیس خود آنقدر اهل مسامحه نباشید.

  3. ماشاالله همه چیز مان باید به همه چیزمان بیاید، به این میگن هماهنگی ، آن از شهردار و اعضای شورای شهر و فرمانداران ، این هم دهیار ، آنهم که معلم و ناظم مان ، حقیقتا انسان لذت میبرد !

    1. واقعا خوشحالم که دختران سرزمینم اینقدر فهمیده و با شعور شدن… هزار آفرین بر تو دختر… باعث افتخار تمام دختران و زنان ایرانی… به امید روزی که تمام دختران در برابر ظلم و ستمی که بهشون روا میدارن سکوت نکنن و با اعتماد به نفس از حقوق خودشون دفاع کنن

  4. یارو قتل کرده زرتی ازاد میشه کسی هم نمیفهمه چی شده بعد طرف ی پیشنهاد داده عذر خاسته دارن هیچی نشده دارش میزنن

    1. آقای محمودی نژاد ، اگر به خودتان پیشنهاد داده بود چی؟
      احتمالاً زرتی !!! قبول میکردی ! عذرخواهی هم لازم نبود ، هیچ‌کس هم نمی فهمید ، نه غلام ؟!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا