حوادث

هیچکس زیرآوارگیرنکرده بود

خبرمهم: در حالیکه رسانه‌ها خبری از گرفتاری ۶ نفر در زیر آوار ریزش یک ساختمان متروکه در سنندج منتشر کرده بودند، هیچ کس زیر آوار گیر نکرده بود.

در حالیکه رسانه‌ها خبری از گرفتاری ۶ نفر در زیر آوار ریزش یک ساختمان متروکه در سنندج منتشر کرده بودند، هیچ کس زیر آوار گیر نکرده بود.

به گزارش بخش حوادث سایت خبرمهم، ظهر امروز یک ساختمان متروکه در سنندج ریزش کرد و به محض اعلام گزارش، نیروهای امدادی آتش‌نشانی و هلال‌احمر و فرماندار و شهردار سنندج در محل حضور یافتند.

سیدانور رشیدی شهردار سنندج ضمن بازدید میدانی از شرایط، نسبت به تخلیه واحدهای مسکونی اطراف قبل از آواربرداری تاکید کرد.

وی گفت: حفظ امنیت ساکنین برای ما مهم است ضمن اینکه برای نجات افرادی که احتمالا زیر آوار باشند تلاش می‌شود.

شهردار سنندج گفت: ساماندهی محله قدیمی و بافت فرسوده سرتپوله سنندج یکی از ضرورت‌هاست و شهرداری آمادگی کامل برای انجام وظایف خود در این خصوص دارد.

این ساختمان متروکه در محله سرتپوله، یکی از محلات قدیمی و بافت فرسوده سنندج قرار دارد که مامن و پاتوق برای معتادان شده بود.

در حالیکه رسانه‌ها به نقل از معاون هلال احمر کردستان از گرفتاری ۶ نفر در زیر آوار ساختمان خبر داده بودند، هیچ کس در زیر آوار گیر نکرده بود و حتی سگ‌های آنست هم افرادی در زیر آوار پیدا نکردند.

نیروهای امداد و نجات هلال‌احمر در صحنه اعلام کردند که علایم دستگاه زنده‌یاب بیانگر تنفس دو نفر در عمق چهار متری زیر آوار است اما مشخص شد که تنفس ساکنان همسایه ساختمان بود که جلو پنجره رو به ساختمان نظاره‌گر بودند.

این ساختمان چند طبقه و اتاق‌های زیادی دارد و در بخشی از ساختمان که ریزش کرده بود، هیچ کس نبود بلکه چند معتاد در گوشه‌ای دیگر از ساختمان بودند که هیچ صدمه‌ای به آنها وارد نشده بود.

فرماندار سنندج دستور داد: شهرداری با حضور نیروی انتظامی برای پیشگیری از تبعات آن، ساختمان فرسوده جنب ساختمان متروکه را هم تخلیه کنند که مشکلی برای ساکنان آن پیش نیاید./فارس

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا