سیاسی

امنیت فوق‌العاده‌ای در مرزها‌ی کشور برقرار است

خبرمهم: رئیس ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه خوشبختانه امنیت پایدار در کشور حاکم است، گفت: در زمین و هوا شرارت و تحرکات دشمنان را رصد می‌کنیم.

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرمهم، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح صبح امروز از طریق فرودگاه سنندج وارد استان کردستان شد و مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و فرماندهان نظامی و انتظامی قرار گرفت.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح در بدو ورود در جمع خبرنگاران با ابراز خرسندی از حضور در استان کردستان و سلام و قدردانی از مجاهدت‌های مردمان این دیار در طول دوران انقلاب و دفاع مقدس گفت: هدف از این سفر  سرکشی و بررسی حوزه‌های مربوط به نیروهای مسلح و امنیت منطقه و  مرزهای کردستان است.

وی ضمن بررسی فعالیت‌های نیروهای مسلح در همکاری با دولت و مردم در استان افزود: در یک ماه اخیر جلسات و بررسی‌های کامل در نیروهای مسلح استان کردستان انجام شده تا زمینه این‌ سفر مهیا شده است.

سرلشکر باقری با بیان اینکه “بحمدالله وضعیت امنیت در کشور و استان کردستان و مرزهای این خطه پایدار و فوق‌العاده خوب است و هیچ مشکلی نداریم”، تصریح کرد: گاهی شرارت‌های بسیار پراکنده‌ای از سوی دشمنان وجود داشته است که نیروهای مسلح از سپاه، مرزبانی و ارتش در زمین و هوا مشغول فعالیت و تحرکات آنان را رصد می‌کنند‌.

سرکشی و نشست با نیروهای مسلح؛ سپاه، ارتش و انتظامی؛ بررسی میدانی امنیت مرزها و فعالیت‌های نیروهای مسلح از جمله برنامه‌های سفر دوروزه سردار باقری به استان کردستان است.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا