حوادث

اختلافات خانوادگی موجب قتل همسر دوم نجفی شد!

خبرهای فوری: قتل همسر شهردار سابق تهران در وان حمام

به گزارش بخش حوادث سایت خبرهای فوری، بین ساعت ۹ تا ۱۰ امروز یعنی دوشنبه هفتم خرداد ماه ۹۸ پرونده قتلی گشوده شد که شاید باز جزو پرونده‌های تاریخی و جنجالی در حوزه حوادث قرار بگیرد. امروز خبر قتلی به پلیس و دادسرای جنایی اعلام شد که هنوز دقایقی از ماجرا نذشته بود که در راس اخبار در فضای مجازی قرار گرفت. مقتول میترا استاد همسر دوم محمدعلی نجفی، شهردار سابق پایتخت بود. بلافاصله قاضی شهریاری، رئیس دادسرای جنایی، دشتبان بازپرس ویژه قتل و کارآگاهان اداره آگاهی در صحنه جرم حاضر می‌شوند. میترا در وان حمام خانه‌ استیجاری اش واقع در منطقه سعادت‌آباد تهران به قتل رسیده است.

حضور نجفی در منزلش محرز است

قاضی شهریاری  اعلام می‌کند نجفی در این خانه سکونت داشته بنابراین حضورش در این ساختمان غیرقابل پیش‌بینی نیست.

دشتبان بازپرس ویژه قتل در این مورد به «همشهری سرنخ» گفت: «اطلاعاتی که در مورد نامه نجفی، شهردار سابق منتشر شده درست نیست. او در این نامه ننوشته است که میترا را کشته‌ام. نامه‌ای که نجفی نوشته ربطی به قتل همسرش نداشته است.»
او در پاسخ به این سوال که ورود به این ساختمان به راحتی امکان پذیر نیست، چرا که ساختمان دارای نگهبان است، بنابراین می‌توان استنباط کرد که قاتل آشنا بوده است؟ تاکید کرد: «در حال بررسی این موضوع هستیم. با توجه به این که مظنونی در این پرونده وجود دارد تا زمانی که به نتایج نهایی نرسیم اطلاعات کاملی در این مورد اعلام نخواهیم کرد. افراد غریبه نیز می‌توانند وارد این ساختمان شوند. افراد می‌توانند با همسایه‌ها ارتباط بگیرند و به ساختمان رفت و آمد کنند.»
دشتبان به این سوال که گفته می‌شود آقای نجفی بعد از قتل از ساختمان خارج شده است؟
نیز پاسخ داد: «فعلا ضروری نیست که به این سوال پاسخ داده شود. باید بررسی شود. نجفی در ساختمان حضور داشته است. باید بررسی شود که حضور آقای نجفی قبل یا بعد از قتل بوده است.»

ماجرای نامه‌ شهردار سابق تهران

طبق تحقیقات پلیس، میترا در یکی از واحد‌ی برج‌ معروفی در سعادت آباد به قتل رسیده است.
این واحد حدود ۱۷۰متر است و ۲۰ روز پیش به نام میترا همسر نجفی قول‌نامه شده است.
میترا یک پسر از همسر سابقش داشته که در ساعت قتل مدرسه بوده است. راننده نجفی متوجه می‌شود که حال نجفی خوب نیست به همین دلیل با دختر او (از همسر اولش) تماس می‌گیرد و اعلام می‌کند که پدرش حال مساعدی ندارد و من نگران شده‌ام. دختر به راننده می‌گوید: «بیا دنبال من با هم برویم دنبال پدرم.» وقتی به خانه میترا می‌رسند متوجه قتل می‌شوند.
در آن زمان نجفی در خانه نبوده است. نامه‌ای که نجفی نوشته در خانه مقتول پیدا شده است. نجفی در نامه اظهار کرده که ما با هم اختلاف داشتیم. نجفی در این نامه صراحتا اعلام نکرده که قتل را مرتکب شده است.

دلیل اختلاف نجفی و میترا

میترا دختری متولد ۱۳۶۲ بوده است. او پس از ازدواج با نجفی به هیچ وجه اجازه نمی‌داده که نجفی با خانواده‌اش در ارتباط باشد و هر لحظه او را چک می‌کرده است.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

‫۳ دیدگاه ها

  1. فکر میکنم بعد از کشتن همسرش خودش رو هم کشته بود بهتر بود چون از حالا به بعد زندگى نداره و زندگى در زندان و یا قصاص شدن که دیگر زندگى نمیشه! مگر اینکه مشتمل بند پ بشوند و تبرئه شوند!
    آیا واقعاً با ایشون هم مثل بقیه قاتلین برخورد میشه؟!!!!!!؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا