حوادث

یک فوتی در حادثه سقوط بهمن در ارتفاعات شمال تهران

خبرمهم: فتحی گفت: در حادثه سقوط بهمن در ارتفاعات شمال تهران تا این لحظه فوت یک نفر قطعی گزارش شده است.

به گزارش بخش حوادث سایت خبرمهم، فتحی مدیرعامل جمعیت هلال احمر تهران ضمن اعلام خبر گم شدن تعدادی از کوهنوردان در ارتفاعات شمالی تهران، اظهار کرد: امروز حوالی ساعت ۱۳:۰۰ بعد از ظهر به بعد، سه حادثه به مرکز کنترل هماهنگی عملیات استان تهران در کوهستان‌های تهران گزارش شد.

وی بیان کرد: یک حادثه مربوط به برف و کولاک همراه با بهمن در قله کلکچال بود که تیم‌های ما به آن منطقه اعزام شدند که متأسفانه تا این لحظه فوت یک نفر قطعی گزارش شده است و احتمال دارد شخص دیگری هم در این حادثه بهمن فوت کرده باشد که در حال حاضر، تیم‌های جمعیت هلال احمر در منطقه حضور دارند و وضعیت دو نفر بد است که به محیط امن انتقال داده شده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر تهران گفت: در ساعت ۱۴:۰۷ هم حادثه برف و کولاک در منطقه دارآباد به ما گزارش شد که تیم‌های عملیاتی ما همراه با تیم واکنش سریع به منطقه اعزام شدند که احتمال گرفتار شدن چند نفر در این کولاک اعلام شده است که طبق گزارشی که مرکز کنترل عملی عملیات به ما داده است، تیم‌های عملیاتی در منطقه در حال عملیات هستند.

وی تصریح کرد: در منطقه آهار هم سقوط بهمن گزارش شده است که همنوردان یک کوهنورد این حادثه را گزارش دادند و نیرو‌های جمعیت هلال احمر همراه تیم فدراسیون در منطقه هستند و با توجه به گزارشی که داده شده، یک فرد در این حادثه گرفتار شده است که تیم‌ها در حال هماهنگی برای عملیات جستجو و نجات هستند. /yjc

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا