سیاسی

وحیدی وزیرکشور: از فراجا خواسته شد مطالب پیرامون موضوع را جمع آوری کنند

خبرمهم: وزیر کشور درباره روند پیگیری ماجرای حادثه و فوت مهسا امینی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرمهم، وزیر کشور درباره روند پیگیری ماجرای حادثه و فوت مهسا امینی توضیحاتی ارائه کرد.

 احمد وحیدی وزیر کشور طی سخنانی درباره حادثه برای خانم مهسا امینی در مرکز فراجا، اظهار داشت: درباره این موضوع چند اقدام باید انجام بگیرد؛ اولین اقدام اینکه با وزارت بهداشت و پزشکی قانونی صحبت شد تا به سرعت دلیل فوت را از نظر کارشناسی بررسی کنند. همزمان از فرماندهی فراجا خواسته شد کلیه دلایل و مطالب پیرامون موضوع را جمع آوری کنند.

وی افزود: همچنین از معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور خواسته شد بر این کار نظارت کرده و موضوع را دنبال کند تا در اسرع وقت ارزیابی انجام بگیرد؛ دلایل بروز حادثه روشن میشود و بخش زیادی از مسئله به روشن شدن دلایل پزشکی این فوت باز می گردد.

وزیر کشور بیان کرد: همچنین میخواهم کسانی که به اظهارنظر میپردازند فرصتی را در نظر بگیرند تا نتایج روشن شود و چون ممکن است برخی اظهارنظرها با واقعیت تطبیق نداشته باشد و موجب شود که بعضا مسائل مبهم مطرح شود. مسئله روشن و مشخص خواهد شد؛ همچنین از استانداری تهران خواسته شد که موضوع را دنبال کنند. دستگاه ها مسئله را دنبال میکنند و امیدواریم علت فوت بزودی مشخص شود و آقای رئیس جمهور هم دستور صادر کردند مسئله به طور جدی پیگیری شده تا نتایج به اطلاع مردم عزیزمان برسد./تسنیم

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا