ورزشی

مدیر زن تیم ملی والیبال لهستان: یک‌روزه در ایران میلیونر شدم!

خبرهای فوری: مدیر زن تیم والیبال لهستان از اتفاق جالبی که برای او در ایران رخ داده با رسانه‌ای کشورش صحبت کرد.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرهای فوری به نقل از اسپورتال لهستان، برای اولین بار در تاریخ والیبال لهستان، یک زن به نام الا پوزنار به عنوان مدیر تیم های والیبال این کشور انتخاب شده است تا وضعیت سازماندهی این تیم را در مسابقات مختلف عهده دار باشد.

پوزنار درباره کار در تیم ملی والیبال لهستان گفت: کار کردن در تیم ملی والیبال لهستان بسیار سخت و فشرده است. ما تمرین های مداوم داریم و باید تمام این برنامه‌ها را هماهنگ کنیم و تقریبا کار روتین می شود. من تمام حواسم به همه مسائل هست. خیلی مواقع از صبح کارهای تمرینی شروع می شود و شب با فیزیوتراپی به پایان می رسد. من همجنین رابط بین بازیکنان و کادرفنی و فدراسیون هستم و هر نیازی که بچه داشته باشند را برطرف می کنیم. ویتال هنین سرمربی تیم قبلا با زن‌ها کار کرده بود و خود او درخواست یک مدیر زن داد. مربی گفت که زن‌ها سازماندهی بهتری برای مدیریت دارند. کار در این ورزش چندان آسان نیست چون شما اغلب در سفر هستید. مسئولان سازماندهی تورنمنت‌ها ترجیح می‌دهند تا با یک مرد مسن در جلسه باشند تا یک دختر جوان. برای ایرانی‌ها چند روز طول کشید تا فهمیدند من تصمیم گیرنده هستم.

 او در ادامه صحبت خود گفت: بعضی مواقع دارو و تجهیزات پزشکی سفارش می‌گیرم و خریداری می‌کنم. خیلی مواقع از خودم خرید می‌کنم. بعضی مواقع اتفاقات جالب توجهی نیز رخ داده است. در ایران من باید با ۳ واحد پول خرید می‌کردم. یک بار یک اشتباهی برای مبادله پول رخ داد و من یک روزه میلیونر شدم. دیگر به ایران بر نمی‌گردم (باخنده). /ایسنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا