اجتماعیاستانیتهرانفرهنگی

وجود ۳ هزار دانش‌آموز بازمانده از تحصیل در استان تهران

خبرمهم: استاندار تهران از وجود ۳ هزار دانش‌آموز بازمانده از تحصیل در سطح استان تهران خبر داد.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان تهران با اشاره به تعداد افراد بازمانده از تحصیل در سطح این استان، گفت: طبق اعلام اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سه هزار نفر دانش‌آموز بازمانده از تحصیل در شهرستان‌های استان تهران شناسایی شده‌اند.

وی افزود: در جلسه شورای آموزش و پرورش استان تهران مقرر شد با کمک نهادهای حمایتی زمینه بازگشت این دانش‌آموزان به تحصیل فراهم شود. در این زمینه کمیته امداد امام خمینی(ره) نسبت به تحصیل کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست اعلام آمادگی کرد و سازمان بهزیستی هم در این مسیر به آموزش و پرورش کمک خواهد کرد.

وی ادامه داد: در شهرستان‌های استان تهران تراکم دانش‌آموزی در کلاس‌های درس بسیار بالاست و حتی در برخی کلاس‌ها ۳۵ تا ۳۶ دانش‌آموز مشغول تحصیل هستند از این رو احداث مدارس باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندار تهران تاکید کرد: در زمینه احداث مدارس باید از اعتبارات دولتی استفاده شود و هم به کمک خیرین نیاز داریم. ضمن این‌که مولدسازی دارایی‌های آموزش و پرورش در این زمینه موثر است. به‌استنثا شهرستان فیروزکوه تمامی شهرستان‌های استان تهران کمبود فضای آموزشی دارند. بر این اساس باید در راستای رفع این کمبودها هدف‌گذاری مناسب انجام شود./ایسنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا