اجتماعیاستانیاصفهانتبریزتهرانخراسانفارسقممازندران

وضعیت آب و هوا در ۲۶ فروردین؛ بارش برف در مناطق سردسیر نوار شمالی کشور

خبرمهم: امروز (سه‌شنبه) در ارتفاعات و مناطق سردسیر نوار شمالی کشور، بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم،  براساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز سه‌شنبه برای استان‌های واقع در شمال‌شرق، شرق برخی مناطق جنوب‌شرق، شمال‌غرب، غرب، مرکز ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی بارش باران گاهی همراه با رگبار و رعدو‌برق، وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

همچنین در ارتفاعات و مناطق سردسیر نوار شمالی کشور، بارش به شکل برف خواهد بود. شدت بارش در غرب خراسان رضوی و خراسان جنوبی خواهد بود.

چهارشنبه برای جنوب کشور در تنگه‌ هرمز، شرق و مرکز خلیج فارس و جزایر آن و استان‌های بوشهر، فارس، هرمزگان، کرمان و مناطقی از سیستان‌وبلوچستان، رگبار باران گاهی همراه با رعدو‌برق، ورزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

این وضعیت را در روز پنجشنبه علاوه بر مناطق مذکور در شرق و مرکز کشور هم شاهد خواهیم بود و البته بر شدت بارش در این روز افزوده خواهد شد و از اواخر وقت همین روز با ورود سامانه فارسی از شمال‌غرب کشور، بارش باران گاهی همراه با رعدو برق و وزش باد در این مناطق آغاز خواهد شد.

در روز جمعه با نفوذ بیشتر این سامانه از شمال‌غرب و غرب به کشور، ابتدا در این مناطق و به تدریج مناطق نیمه شمالی کشور را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد و شنبه گسترده فعالیت آن در دامنه‌های جنوبی البرز، مرکز، دامنه‌های زاگرس مرکزی، شرق، شمال شرق و بخش‌هایی از جنوب کشور است.

گفتنی است، روز‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه تنگه هرمز و بخش‌های شرقی خلیج فارس مواج و طوفانی خواهد بود.

وضعیت آب و هوا در ۲۶ فروردین؛

وضعیت آب و هوا در ۲۶ فروردین؛

وضعیت آب و هوا در ۲۶ فروردین؛

وضعیت آب و هوا در ۲۶ فروردین؛

وضعیت آب و هوا در ۲۶ فروردین؛

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا