اجتماعی

ورود خودروهای برخی استان‌ها به کرمان ممنوع شد

خبرمهم: استاندار کرمان گفت: ورود خودروهای استان‌های دارای شیوع بالا کروناویروس از جمله خودروهای با پلاک قم، گیلان و مازندران به استان کرمان ممنوع شده است

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، استاندار کرمان گفت: ورود خودروهای استان‌های دارای شیوع بالا کروناویروس از جمله خودروهای با پلاک قم، گیلان و مازندران به استان کرمان ممنوع شده است.

 محمدجواد فدائی ظهر امروز در جلسه استانی ستاد کرونا با اشاره به اینکه نشست ویدئوکنفرانسی با وزیر بهداشت برگزار شده است اظهار داشت: قرار بود اطلاع‌رسانی سیار در شهرها انجام شود اما نگرانی‌هایی وجود دارد که این نوع اطلاع‌رسانی باعث نگرانی بیشتر در سطح جامعه شود، اثر مخرب داشته باشد و باعث ترس در بین مردم شود.

وی افزود: در این جلسه با اطلاع‌رسانی سیار با استفاده از خودروی وانت و نصب بلندگو و اعلام هشدارهای لازم بهداشتی به مردم توسط گروه‌های جهادی هیئتی کرمان موافقت شد.

استاندار کرمان با عنوان اینکه نحوه انعکاس آمار بسیار مهم است و بازتابی از عملکرد استان دارد که چه کارهایی انجام داده‌اند گفت: کنترل ورودی‌های استان باید با جدیت انجام و گزارشی دقیق از تیمی که این ورودی‌ها را نظارت می‌کند ارائه شود.

وی با اشاره به اینکه بازرسی استانداری در این زمینه مسئول است تاکید کرد: ورودی استان کرمان از سمت شهرستان انار باید یه طور ویژه و دقیق کنترل شود.

فدائی با بیان اینکه مصوبات جلسات قبل ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا باید با جدیت پیگیری و اجرایی شود گفت: موضوع را جدی بگیرید و مصوبات ستاد باید به مردم اطلاع‌رسانی شود.

وی با عنوان اینکه ورود خودروهای استان‌های دارای شیوع بالا کروناویروس از جمله خودروهای با پلاک قم، گیلان و مازندران به استان ممنوع شده است افزود: مصوبات این جلسه از امشب اجرایی شده و مصوبات قبلی ستاد شدیدتر اجرایی می‌شود.

استاندار کرمان با تاکید بر اینکه استان کرمان امسال پذیرش مسافران نوروزی را ندارد گفت: در ورودی شهرستان انار موارد مشکوک با هزینه خودشان قرنطینه می‌شوند./فرارو

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا