اجتماعی

اولین مصاحبه مهنوش صادقی همسر دوم مهدی هاشمی بعد از جنجال اخیر + فیلم

مهنوش صادقی: بیست سال از رابطه مان میگذرد، دیگر نمی توانستم تحمل کنم

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

‫۱۹ دیدگاه ها

  1. مشکل از فرهنگ ما ایرانی هاست اگر زن و مردی بهر علتی نمی‌توانند با هم زندگی کنند حق دارند جدا شوند و زندگی خودشان را دنبال کنند ولی متاسفانه باز هم دیدگاه های جامعه که برای یک زن مشکل ایجاد می‌کند باعث می‌شود ۲۰ سال زجر بکشد ولی بخاطر آبرویش دم نزند کاش کمی به زنها حق زندگی داده می‌شد یا حداقل حق انتخاب چقدر بهاره رهنما مورد حمله قرار گرفت الان هم کسی با آقای هاشمی مشکل ندارد بازهم بیشتر حمله ها به خانم صادقی برمی‌گردد البته کار ایشان بسیار زشت بوده ولی کار آقای هاشمی هم همانقدر نکوهیده است

  2. ایشون تعریفشون از پاکیزه بودن خیلی متفاوت از تعریف واقعی هست آقای هاشمی اگر به اون پاکیزگی که ایشون میگن بودن نگاه عاشقانه به این خانم نمیکردن

  3. به نظرمن دونفرکه همو دوست ندارند جدابشن بهترهست تا اینکه به زندگی پراز درگیری وخشم وغم ادامه بدهند ادم به خاطر بچه هاشم نباید از نیازهایش بگذره اقای هاشمی همون ۲۰سال پیش زنش رو نمی خواست طلاق می گرفت وبا این خانم ازدواج می کرد مثل بهاره رهنما دوسال طلاق وجدازندگی می کرد وازدواج مجدد چراهم زمان دوهمسر یا رضایت زن اول جلب میکرد واین خانم به شعور مردم توهین نکنن زندگی خصوصی رو که ادم جار نمیزنه حالا بااین اقای هاشمی بودی خوش وخرم زندگیتو میکردی کارخوبی نکردی علنی کردی البته توبازیگرها این مسایل زیاده چیز تازه ای نیست .به هرجهت مبارک هرجفتتون به پای هم پیربشید انسان جایزالخطاست.

  4. خانم صادقی ایا شما تفکر داشتید که یک زندگی رو بر هم زدید اونم ۲۰ سال پیش, که حالا بقیه رو به تفکر دعوت میکنید.ایا شما ادب دارید که مردم رو به نفهمی متهم میکنید و میگین اگر متوجه نشدید و نفهمیدید چند بار بخونید به نظر من شما نیاز به ترجمه دارید و نفهم هستید که مردم را به نفهمی متهم میکنین.اگر اقای هاشمی پاکیزه بودن که ۲۰ سال پیش با وجود داشتن همسر و فرزند به رابطه مخفی با شما ادامه نمیدادن.شما خانم فقط با واژه ها بازی میکنین.من هم کاری به رابطه شما ندارم چون خداوند خود بهترین قاضی است.فقط شما برای مظلوم جلوه دادن خودتون و اقای هاشمی مردم را به نفهمی متهم نکنیید شما که عاقل و فهمیده هستید این چه ادبیاتی است؟وا تأسفا به حال این مملت که پاکیزگانش شما واقای هاشمی باشید!!!

  5. زندگی شخصی هرکس بخودش ربط داره واینجور مسائل از ارزش افراد کم نمیکنه.ما خیلی آدم درست وحسابی باشیم به مسائل زندگی خودمون باید سروسامان بدیم.

  6. سلام خانم مهنوش صادقی
    شما ۱۰ سال اول رو به فرمایش خودتون در حال شخم زدن یک زندگی متأهلی بودید و ۱۰ سال بعدی همسر قانونی که البته خرده هم به شما وارده و صد برابر به آقای هاشمی که به چنین همسری که اسطوره‌ی تأتر و سینمای ایران هستند خیانت به این وقیحانه کردند. انسان‌ها مختارند هر جوری که دوست دارند زندگی کنند به شرط اینکه جسارت داشته باشند آنچه هستند رو شفاف عیان کنند. مخفی کردن از ابروداری نبوده، از قبح عمل بوده …
    قضاوت کار ما نیست ولی وقتی شما آزرده خاطر کردن دختر آقای هاشمی رو مسبب شدید خودتون همه رو به قضاوت واداشتید…
    من نه برای شما و نه برای آقای هاشمی عاقبت به خیری نمیبینم. برای خانم آدینه هیچی عوض نشد. شأن و شخصیت انسانی ایشون در اذهان بیشتر تثبیت شد ولی آسیبی که به دل دختر ایشون رسید که با وقاحت تمام در کلام شما میزان حسادت به ایشون هویداست قطعاً کارمای سختی رو براتون به ارمغان خواهد آورد.
    ای کاش بقیه‌ی عمرت رو هم‌ سکوت میکردی که لااقل همون سیاهی لشکر میموندی نه منفور!

  7. با سلام و ادب
    زیباست انسان برای زندگی کردن دلایلی داشته باشه اما برای خودش و در چارچوب زندگیش در بوق و کرنا کردن دلیل منطقی نخواهد بود اما جناب هاشمی مردی فهیم و دانسته ای هستند ومحبوبیتهای خاصی دارند هر دلیلی که داشته انتخابش برای خودش مهم و برای ما بینندگان محترم خواهد بود و مربوط به زندگی شخصی این جناب میباشد بنده به شخصه دوست ندارم در مورد کسی قضاوت کنم مگر در بحث عموم که مربوط به کار شخص باشه و خدمات رسانی به جمع که همون شیوه ی بازیگری بسیار فعال وخلاق شان میباشد در بازیگری شیوه های خاصی وجود دارد که این شخص در همه ی صحنه هابه نحو احسن منظور فیلم رو ادا فرمودن اینکه در دل شخص چی بوده و زندگی اش چه گذشته مربوط به خود ایشان و چند صبا زندگی خودشان میباشد .

  8. فقط همین رو میتونم بگم که شرم آوره بسیار وقیحانه صحبت کردن شما ٢٠ سال این موضوع رو مخفى کردى چون خودت میدونستى کار خلاف عرف جامعه کردى یه مقدارى شرم و حیا هم بد نیست ما عرب نیستیم ۵ تا ۵ تا زن بگیریم ما ایرانى با فرهنگ غنى هستیم ولى متاسفم به کجا داریم میریم و با زندگى همدیگر چه راحت بازى میکنیم ! دست آقاى هاشمى هم درد نکنه منم بودم همسر ٢۵ کوچکتر از خودم میگرفتم ….. متاسفم!

  9. 🤣🤣🤣🤣🤣 ایشون زن دوم کسی شدن بدون رضایت همسر اول و آقای هاشمی هم جرات جدا شدن نداشتند. خودش میگه آبرو داری کردم. خودش میدونه چقدر این کهر در همه جای دنیا نکوهیده است . بعد میگن خانم آدینه مقصرن. خانم آدینه مگه مافیای رادیو و تلویزیون و نمایش بودن که تو نتونستی دیگه کار کنی. خوب جامعه تآتری به خاطر رفتارش ایشون پس زده. خیلی مصاحبه عجیبی بود به نظرم احترام خانم آدینه بیشتررشد .

  10. خانم آدینه برای ما بسیار عزیز و محترم هستند و بسیار آبروداری کردند.وبرای خانم صادقی متاسفم که چنین وقیحانه از مهر و محبت حرف می زنند…..
    خواهش می کنم واژه های مهر و محبت و عشق را به سخره نگیرید که از شخصیتی چون شما که بر خلاف موازین عرفی جامعه حرکت می کند بعید است…..
    وبرای خانم گلاب آدینه استاد بزرگ و عزیزم آرزوی توفیق می کنم که چنین صبورانه مشکلات را تحمل می کنند خداوند یارش باد…

  11. زمانی که این خبر پخش شد برای اولین بار بود که اسم خانم مهنوش صادقی به گوشم میخورد 😁
    خانم صادقی آقای هاشمی به لطف شما پرحاشیه شد 😄
    شما به مردم ادب و مهر پیشنهاد میکنی در صورتیکه خودت هیجانی و واکنشی و بدون مهر رفتار کردی. چطور به خودت اجازه دادی بری سراغ مرد متاهل و خانواده اش رو توی فشار بذاری؟!
    نکنه قحط الرجال شده ما خبر نداریم؟؟

  12. بنظرم زمانی که زوجها دیگه همو دوست نداشتن طلاق اتفاق افتاده بقیش دیگه ظاهرسازی ودرد اوره.کاش یا خوب زندگی کنیم یا ظاهرسازی نکنیم وبا فرد دیگه سعی کنیم خوب زندگی کنیم.جناب هاشمی مبارک باشه وارزو میکنم بتونید بااین خانم شادی را وارد قلبتون کنید زندگی کوتاهه

    1. خانم آدینه برای ما بسیار عزیز و محترم هستند و بسیار آبروداری کردند.وبرای خانم صادقی متاسفم که چنین وقیحانه از مهر و محبت حرف می زنند…..
      خواهش می کنم واژه های مهر و محبت و عشق را به سخره نگیرید که از شخصیتی چون شما که بر خلاف موازین عرفی جامعه حرکت می کند بعید است…..
      وبرای خانم گلاب آدینه استاد بزرگ و عزیزم آرزوی توفیق می کنم که چنین صبورانه مشکلات را تحمل می کنند خداوند یارش باد…

      1. من هم آرزو میکنم که دیگر زنانی همچون شما خانم صادفی پا در این دنیا نگذارند که روزی انقدر قلبش همچون سنگ شود که پا در زندگی هم جنس خود بگذارد و احساسات زن اول را نادیده بگیرد. من هم از خدا برای شما آرزو میکنم که این روح خود خواه را از شما دور کند . واقعا متاسف هستم برای آقای هاشمی که به این راحتی اجازه میدهد در مورد دخترش نظر بدهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا