اجتماعی

قیمه‌ها را چرا می‌ریزید روی ماست‌ها جناب مهدی هاشمی؟

خبرهای فوری: ما که تا صبح امروز خیلی‌های‌مان اصلا اسم مهنوش صادقی را نشنیده بودیم. ما را چه به سرک کشیدن به زندگی شخصی بقیه . آن هم گلاب آدینه و مهدی هاشمی که واقعا نمی‌انم کدام‌مان تا دیروز کلامی غیر از ستایش برای‌شان به کار برده باشیم.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرهای فوری، « فضای مجازی جای مسائل مهم و خبرهای سیاسی است نه این خبرهای زرد.» این، فقط همین بخش آخر گفته‌های مهدی هاشمی شاید غافلگیرکننده‌تر از همه شوکی است که خبرهای زندگی خصوصی‌اش در صبح یک روز جمعه، شبکه‌های اجتماعی را درنوردید.

مهدی هاشمی که از «سلطان و شبان» تا «ضدگلوله» با بازی‌هایش کلی خاطره داشته‌ایم و همیشه تا حالا که حوالی ۷۰ سال دارد، زوجش با گلاب آدینه برای‌مان عزیز بوده جمله‌ای گفته و از مردم خواسته در شبکه‌های اجتماعی خبر زرد ازدواج مجددش را پخش نکنند و آن را طوری بی‌اهمیت قلمداد کرده که انگار این مردم بودند که برای تجسس وارد حریم زندگی‌اش شده‌اند.

ماجرا اما درباره او و آنچه خودش گفته تکذیب‌کنندگان یعنی دخترش و خانم آدینه از آن بی‌خبر بوده اند که تکذیبش کرده‌اند، اصلا چیزی نبوده که کسی غیر از خودشان بازش کرده باشد.

آقای هاشمی، زندگی شخصی‌تان حریم بسته و امن خودتان است و اصلا اینکه چه کرده‌اید به هیچ یک از ما ارتباطی ندارد که ما را چه به دانستن اخبار اندرونی‌تان.

قصه شما حتی مثل قصه محمدعلی نجفی و مرحوم میترا استاد هم نیست که کسی عکس‌هایش را لو داده باشد.

وقتی همسر جدیدتان یکباره برای اینکه احتمالا همسر اول‌تان و همه آنهایی که نمی‌دانند، بدانند او کجای زندگی‌تان ایستاده، ویدئویی منتشر می‌کند که می‌داند کل شبکه‌های اجتماعی را درخواهد نوردید، دیگر این مردم نیستند که سرک به زندگی شما می‌کشند یا اخبار زرد را پیگیری می‌کنند. این شما و این همسر محترمتان هستید که همه را به زندگی‌تان فراخوانده‌اید.

این شمایید که هنجارهای اخلاقی جامعه را زیر پا گذاشتید. این شمایید که اگر به ادبیات خودمانی مورد استفاده در ویدئوتان بخواهیم پاسخی برای‌تان داشته باشیم، باید گفت قیمه‌ها را ریخته‌اید روی ماست‌ها! قیمه‌ها را چرا می‌ریزید روی ماست‌ها جناب مهدی هاشمی؟ /خبرآنلاین

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

‫۱۹ دیدگاه ها

  1. خب به شوهرت و پدرت و شوهر خواهرهات بگو برن هر کدوم دو تا بگیرن حال تو و مادر وخواهرهات جا بیاد کرکری نخونی

  2. برای اینکه معمولا زندگی جنسی خانمها در پنجاه سالگی تمام میشود و مردان که بعضاً تا نود سالگی نیاز جنسی دارند باید این نیاز را بصورت انسانی و محترمانه برطرف کنند
    آیا میدانید مردانی که بعد از تمام شدن حیات جنسی زوجشان نزدیکی جنسی ایشان کم میشود بسیار در معرض سرطان پروستات میباشند

  3. ابروی مرد ایرانی بردن خب مثل ادم از زنت طلاق میگرفتی می رفتی یه زن دیگه می گرفتی بیچاره دخترش چفدر شرمنده از داشتن همچین پدریه

  4. چند همسرى در فرهنگ ایرانى جایگاهى نداشته و این فرهنگ عرب است که باب شده و متأسفانه قبح آن از بین رفته!

    1. معلومه می‌ترسی سرت هوو بیادها
      نمیدانم این چه خودخواهی است که زنان این مملکت دارند در حالیکه نصف زنان مملکت یا اصلا ازدواج نکرده‌اند یا بیوه هستند و از داشتن سرپرست محرومند نمی‌گذارند شوهرشان سرپرستی زنی دیگر را هم بعهده بگیرد این چه خودخواهی است
      در این زمان که نیمی از مردان لاابالی و بی قید و بند هستند بحدی که عرضه و لیاقت و مسولیت پذیری ندارند که تشکیل خانواده بدهند
      باید مردان باعرضه و لیاقتمند و مسولیت پذیر امنیت روحی و روانی زنی دیگر را هم بعهده بگیرند
      چرا شما زنان که ازدواج کرده آید مانع میشوید تا همسرانتان یکی از دوستانتان را از تنهایی دربیاورد

      1. دوستمان مگر چلاق است؟ خودش سرپرستی خودش را به عهده بگیرد.
        اصلا هم معلوم نبود شما مرد هستی
        مردان از زنان خیلی بیشتر هستند و قاعدتا زنها باید دوشوهری شوند😐

  5. جای ترس و فکر دارد!!!
    چرا مردی ۷۲ ساله ، با داشتن همسری ۶۳ ساله بسیار محترم ، نوه ، دختر ، داماد ! این کار را کرده! چرا ! دخترش نورا ۳۶ ساله است یعنی زندگی زناشویی مادر و پدرش چیزی حدود ۳۷ تا ۴۰ ساله می باشد!!!!
    جای خیلی ترس دارد .برای همه ، زن و مرد فرقی ندارد.
    چون برخوردی جدی با ازدواج دوم نمی شود!
    چون همیشه زن گناهکار است !
    چون همیشه زن که مورد خیانت قرار گرفته ، اشتباه کرده است !
    چون مرد اجازه ازدواج دوم دارد!
    چون…
    اگر یک بار با این افراد برخورد شود دیگر یک زن دوم افتخار نمی کند که بگویید زن دوم فلانی هستم و یک مرد ساده نمی گویید بله زن دوم گرفتم .

    1. یک طرفه به قاضی نروید،
      خیلی از خانم‌ها هستند، که باوجود اینکه شوهر دارند، زندگی خوب و بی دردسر، به شوهر و خانواده خیانت می کنند،صفحه ی حوادث رو بخونی ، پره از این دست خیانت ها.
      فرقی نداره،خیانت زن به مرد، مرد به زن.
      در هردوصورت عمل ناپسنده.
      مقصر این شبکه های ماهواره ایی هستند که خیانت به طرف مقابل را نوعی ، پیشرفت و کلاس میدانند.
      کاش می‌دانستند لذتی که صداقت در زندگی دو طرف داره
      هیچ خیانتی نداده.

  6. میدونی مردم باکجای داستان مشکل دارن شماهمونهایی هستین پشت رسانه هاوتریبونهادم ازوفاداری وعشق به خانواده وحرفهای آنچنانی میزنیدولی توی واقعیت اینگونه ذات پلیدوکثیفتون رونشون میدیدمردم ماازریاکاری ودوروبودن شمانفرت دارن

  7. خیلی همسر دوم اقای هاشمی اشتباه کردن که به خودشون اجازه دادن خبر ازدواج دوم ایشون در شبکه های مجازی منتشر شود به ما و هیچ کس دیگه مربوط نیست و نخواهد بود ، این خانم صادقی خبر زرد ، خاله زنکی را باید برای خودشان نگه دارند ، چون با این رفتار و فیلم باعث عادی و زیبا جلوه دادن ازدواج دوم است که کاری بسیار زشت و بدور از اخلاق اجتماعی است.
    خط نشون کشیدن برای زن و بچه اقای هاشمی جایش در شبکه های مجازی و ما مردم نیست، بروند در چهار چوب خانه و خانواده خود جار بزنن و مشکلاتشان را حل بکنند نه در جامعه !!!!
    لطفا دست از این بد اموزی ها ، بد اخلاقی ها ، بد عهدی ها بردارید .
    فیلم خانم صادقی ترس ، ناامیدی از زندگی مشترک ، بد عهدی و خیانت را ساده جلوه دادن را به نمایش گذاشت.

    خیانت، ازدواج دوم به هر دلیل ، به هر شکل ، در هر سن گناهی زشت هست .
    اقایون و خانوم های بازیگر لطفا این حرکات زشت را جار نزنید برای خودتان و خلوت خودتان نگه دارید ، به ما مربوط نیست.
    شما اخبار زرد را منتشر میکنید بعد از مردم بی گناه طلبکار هستید !!!!

  8. سرکار خانم مسمی به یک بانوی ایرانی محض اطلاع جنابعالی عرض میکنم قیمه ها رو روی ماست نریزید چون اون طرف قضیه یک خانمی هست که از ازدواج اول این مرد و فرزندان و خانواده اش اطلاع کافی و وافی دارد و در واقع اگر آن خانم محترم نمیبود این آقای محترم عمر تنوع طلب میشد و هرگزا پایش نمی لغزید و باید گفت در مقابل مکر زنانه شما بانوان محترم هر مردی بقول شما ضعضعیف النفس هست همچنانکه در اثر همین اغوای زنانه آدم از بهشت رانده شد.

  9. وقتی رقابت برای گرفتن نقش شدید میشه و دیگه نمیتونی کار کنی ، بهترین ترفند برای جلوگیری از فراموش شدن و بیکار شدن ، ایجاد یه موج خبری زرده.

  10. با این اوصاف زن اول در جامعه ایرانی فقط حکم خدمتکار و همراه سختی های اول زندگی است وقتی اوضاع روبراه شد باید یه نو بیاد. چون مردها فطرتا تنوع طلب اند. چقدر مرد ایرانی ضعیف نفس

    1. دریغ تمام مردان ایرانی تجدید فراش کرده می کنند یا خواهند کرد یا تو فکرشن اگه نیست چون تا حالا لو نرفته یا هنوز کاملا اجرانشده همه همه بی رحمند باید نگذاشت شلوارشون دو تا بشه ولی افسوس که زن ها زود باورن و تجربه دیگران را زود از یاد میبرن و باید گفت در این راستا یک همنوع خیانت میکنه و رو آشیونه هم نوعش ی خونه سست میسازه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا