اجتماعی

ماجرای کتک زدن ‌یک ‌زن در خیابان‌های رشت چیست؟! + فیلم

خبرهای فوری: حضور خارج از عرف یک زن و انجام حرکات نامناسب در بلوار گیلان، از روز گذشته با حواشی زیادی در فضای مجازی همراه بود اما حقیقت ماجرا چیست؟

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرهای فوری، از روز گذشته ویدئویی از بلوار گیلان در شهر رشت در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شد که سروصدای زیادی به پا کرد. این ویدئو خوراک رسانه‌ای برای گروه‌های ضد انقلاب فراهم کرد تا بار دیگر با موج‌سواری بر موضوع زنان، حجاب و آزادی تیتر بزنند «برخورد نیروی انتظامی با یک شهروند بر سر مسئله حجاب». اما پس از انتشار ویدئوی کامل این ماجرا مشخص شد که این رسانه‌ها تنها بخش‌هایی از آن را منتشر و باقی آن را تقطیع کرده‌اند.

برخلاف آنچه رسانه‌های ضد انقلاب تاکنون منتشر کرده‌اند این خانم اهل گیلان نبوده است. او که حالت عادی و طبیعی نداشته در وسط خیابان گلسار رشت اقدام به حرکات عجیب و غیرطبیعی، فحاشی و ایجاد ترافیک کرده و با وجود هشدار  چند ساعته پلیس حاضر به ترک محل نبوده است. همچنین بر خلاف تصاویر منتشر شده در رسانه‌های ضد انقلاب او به مأموران پلیس حمله کرده اما از این برخورد هیچ تصویری در هیچ یک از رسانه‌ها  پخش نشده است.

ویدئوی زیر لایه‌های پنهان ماجرای  بلوار گیلان در شهر رشت را نشان می‌دهد.



 



جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

‫۱۰ دیدگاه ها

  1. مشابه این مورد در کشورهای دیگه هم به کرار اتفاق میافتد …
    و مطمئنا نه فقط در ایران ، همه جا برخورد میشه . اما بخاطر برخورد مناسب پلیس های آموزش دیده هیچ موقع سوژه نمیشه برای رسانه های مخالف!؟!! …از اینکه ما در شرایط حساسی هستیم شکی نیست … سئوال اینه که آیا مأموران محترم پلیس چقدر دوره ی آموزشی در خصوص برخورد با این موارد را دیدن … در کل کلیپ هیچ برخورد شایسته در خور مأمور دیده نشد . مخصوصا خبری از پلیس خانم که در تمام ساعات بخصوص اوایل شب مشغول گشت زنی و ارشاد افراد بدحجاب در خیابانهای گلسار هستن … ..
    بنظرم در این چند ساله نقش پلیس بعنوان ایجاد آرامش کمرنگ شده و بیشتر با برخوردهای دور از شأن موجب تنش در جامعه و یه جورایی لجبازی مردم بخصوص جوانان شده
    امیدوارم دیگه شاهد همچین اتفاقاتی نباشیم و استان گیلان کما مثل همیشه در همه ی موارد با فرهنگ غنی مردمانش الگو ساز کشور باشه

  2. طرف یه هول داده! جوری میگید حمله ور شده انگار با سلاح گرم افتاده به جون مامور نیرو انتظامی

    چرا باید ایشون اینجوری کتک کاری بشه به خاطر یک هول دادنی که توی حالت طبیعی خودش نبوده!
    میتونست خیلی بهتر این موضوع رو مدیریت کرد ایشون توی حالت طبیعی خودش نبوده و نمیدونسته داره چیکار میکنه میبایست خیلی بهتر این وضعیتو مدیریت کرد نه با کتک کاری که فیلمش پخش بشه بین همه به عناوین مختلف!

  3. اصلشم ایرادی نداره! طرف رقصیده به کسی ضرری نزده که! برخورد نیروهای انتظامی نیز بسیار زنندست!…. مهم ترین مسئله اینه که جامعه ایران به سوی دوقطبی شدن و دوتکه شدن پیش چیزی از که از همه چیز مهم تر است کاش مردم و دل ها رو به هم بتونیم نزدیک کنیم نه این که به این اختلافات و قطبیت دامن بخشیم

  4. میشه این ماجراهای مثل این رو البته مدیریت کرد. پلیس مامور زن داده. می تونه دور و برش رو بگیره بعد مامورای زنش رو که احتمالا آموزش لازم برای شرایط مثل این رو دارند بفرسته تا بازداشتش کنند. اینطوری فیلمی هم منتشر نمیشه و دست مایه تبلیغ علیه نظام هم نمیشه.هر چند شفاف سازی از این شکل کار خیلی درستیه که پلیس انجام میده

    1. با نظر این اقا موافقم.ولی راهکار بهتر اینه که این خانم حتی اگر در گروهک های ضد انقلاب هم باشه با مشاوره و ری اکتیو های خیلی حرفه ای بر علیه خود گروهک های ضد انقلاب استفاده کرد که دیگه حتی از این رفتارهای ناهنجار هم به فکرشان خطور نکند.و در دید عموم و ذهن مردم عزیزمان هم یه لحظه ناراحتی این صحنه یا دلنگرانی این لحظه ها فکر و ذهنشان را ازرده نکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا