اجتماعی

با حضور وزیر علوم و رئیس مجلس صورت گرفت، ذبیحی رئیس سمت شد

خبرهای فوری: در مراسم سالگرد حجت الاسلام و المسلمین دکتر احمد احمدی با حضور وزیر علوم و دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی از کتاب مجموعه مقالات دکتر احمدی رئیس وقت سازمان سمت رونمایی شد.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرهای فوری، مراسم سالگرد حجت الاسلام و المسلمین دکتر احمد احمدی رئیس سازمان سمت امروز(چهارشنبه) با حضور شخصیت‌های کشوری، سیاسی و دانشگاهی در ساختمان مرکزی این سازمان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین ذبیحی رئیس سازمان سمت نیز در این مراسم گزارشی از فعالیت‌های این سازمان ارائه داد و گفت: «سمت» با تلاش دکتر احمدی به سازمانی بلندآوازه و امروز به برند بزرگ علوم انسانی تبدیل شده است‌.

وی تاکید کرد: دو هزار و ۵۰۰ عنوان کتاب مبنایی و درسی در این سازمان منتشر شده و به طور متوسط روزی سه عنوان کتاب چاپ اول و چاپ مجدد در سازمان منتشر می‌شود. در حوزه زبان‌های خارجی و حقوق تلاش‌های گسترده‌ای شده است؛ البته اشکالاتی در کار ما هست ولی علم ذاتاً کاشف است و مسیر آن در اختیار ما نیست باید تلاش کنیم قوای علوم انسانی را تقویت کنیم.

ذبیحی گفت: دست یاری خود را به سوی همه نخبگان و صاحبنظران دراز کرده‌ایم تا این برند ملی را به برند بین‌المللی تبدیل کنیم.

در پایان این مراسم با حضور دکتر منصور غلامی وزیر علوم و دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی از کتاب مجموعه مقالات دکتر احمدی رونمایی شد.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا