اجتماعی

افزایش ۵۵ درصدی میزان خودروهای ورودی به گیلان

خبرمهم: مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان از افزایش قابل توجه تعداد خودروهای ورودی به این استان به نسبت مشابه سال گذشته خبر داد.

 فریبرز مرادی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حجم خودروهای ورودی به گیلان بسیار سنگین است، اظهار کرد: با شروع تعطیلات نوروزی روزانه هزاران خودرو با پلاک‌های غیربومی وارد گیلان می‌شوند که این امر نشان‌دهنده سنگین حجم مسافر در این استان است.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، وی با اشاره به آخرین وضعیت میزان خودروهای ورودی به گیلان افزود: بر اساس آمار در طی شبانه روز گذشته ۷۵ هزار و ۱۶۹ وسیله نقلیه وارد استان گیلان و همچنین ۴۶ هزار و ۷۸۳ وسیله نقلیه از استان گیلان خارج شدند.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان بیشترین میزان ورودی استان از طریق محور آزادراه قزوین_رشت با تعداد ۴۲ هزار و ۵۴۰ وسیله نقلیه و پس از آن محور رامسر_چابکسر با تعداد ۲۰ هزار و ۶۵۲ وسیله نقلیه بوده است.

مرادی ساعت اوج تردد خودرو در محورهای مواصلاتی استان گیلان‌ را بین ساعت ۱۷ الی ۱۸ عصر دانست و بیان کرد: بیشترین میزان خروجی مسافر در گیلان در محور چابکثر_رامسر با ۲۰ هزار و ۵۶۶ وسیله نقلیه بوده است.

وی با اشاره به وجود ۴۳ دستگاه تردد شمار در محورهای مواصلاتی استان گیلان تصریح کرد: طبق آمار دریافتی از دستگاه‌های تردد شمار، محور آزادراه قزوین_رشت با متوسط تردد ساعتی دو هزار و ۱۸۱ وسیله نقلیه و پس از آن محور امامزاده هاشم_سراوان با متوسط تردد ساعتی دو هزار و ۱۲۵ وسیله نقلیه پرترددترین محورهای استان بوده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان از افزایش قابل توجه تعداد خودروهای ورودی به این استان به نسبت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: از ۲۵ لغایت ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ شاهد ۵۵ درصد افزایش در ورود به استان و ۳۶ درصد افزایش در خروج از استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته هستیم.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا