اجتماعیفارس

کامیون حامل ۱۰ میلیارد کالای قاچاق توقیف شد

خبرمهم: جانشین فرمانده انتظامی فارس از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در بازرسی از یک دستگاه کامیون در شهرستان رستم خبر داد.

جانشین فرمانده انتظامی فارس از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در بازرسی از یک دستگاه کامیون در شهرستان رستم خبر داد.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، سردار یوسف ملک‌زاده دوشنبه ۴ بهمن در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی، ماموران انتظامی شهرستان “رستم” هنگام کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از این کامیون ۲۷۵ دستگاه لوزم خانگی از نوع جارو برقی، همزن، خردکن، سرخ‌کن، مخلوط‌کن، اتوبخار، قهوه‌ساز، فلاکس، بخور، آبمیوه‌گیری، ظروف استیل، ۷۴۵ عدد هندزفری، شاژر، اسپیکر و میکروفن، ۴۱ قوطی پودر بدن سازی، ۵۰ عدد سنگ فرز، ۱۲۱ عدد انواع لامپ، یک هزار و ۴۵۴ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی، ۴۳ ثوب پوشاک و تعدادی مسواک و ماژیک خارجی قاچاق و فاقد مدارک قانونی و گمرکی را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی فارس با بیان اینکه ارزش اموال مکشوفه برابر نظر کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: در این خصوص راننده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

ملک‌زاده عنوان کرد: پلیس با اقتدار کامل در حوزه مبارزه با قاچاق کالا به منظور تامین سلامت و امنیت شهروندان با قانون‌شکنان برخورد خواهد کرد./ایسنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا