اجتماعی

کشف ۲ محموله کالای قاچاق در بازار تهران

خبرمهم: رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف دو محموله کالای قاچاق به ارزش بیش از۱۰ میلیارد در محدوده بازار تهران خبر داد.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، سرهنگ علی ولیپور گودرزی با اشاره به ماموریت‌های اخیر ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی دو محموله کالای قاچاق را که جمعا بیش از ۱۰ میلیارد ریال ارزش ریالی داشتند در پایتخت شناسایی و توقیف کردند.
وی اولین پرونده را مربوط به کشف نزدیک به ۲۰ هزار قلم لوازم آشپزخانه اعلام کرد و گفت: روز گذشته ماموران پلیس امنیت اقتصادی یک دستگاه وانت نیسان حامل کالای قاچاق را در محدوده بازار سیداسماعیل شناسایی و متوقف کردند که در جریان بازرسی از آن ۱۹ هزار و ۹۸۴ قلم لوازم آشپرخانه خارجی  که فاقد هرگونه بارنامه و مجوز گمرگی بود، کشف و ضبط شد.
رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ارزش ریالی اموال مکشوفه را بالغ بر سه میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: فردی نیز در این خصوص دستگیر و به همراه کالای قاچاث به پلیس امنیت اقتصادی منتقل شد.
ولیپور گودرزی همچنین از کشف محموله هفت میلیاردی پارچه قاچاق در خیابان مولوی و محدوده جنوبی بازار تهران خبر داد و گفت:  این عملیات پس از  کسب خبری مبنی بر تخلیه و دپوی پارچه قاچاق در خیابان مولوی انجام شد و در جریان آن ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ که برای بررسی موضوع به آدرس اعلامی اعزام شده بودند، ۲۰۲ طاقه پارچه قاچاق به متراژ  ۱۲ هزار و ۱۲۰ متر را کشف و ضبط کردند.
وی ارزش ریالی کالای کشف شده را  بیش از هفت میلیارد ریال اعلام کرد وگفت: با توجه به عدم شناسایی مالک کالاها در هماهنگی با مقام قضائی کلیه کالاهای کشف شده به پلیس امنیت اقتصادی انتقال و سپس تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تهران شد. همچنین تحقیقات برای یافتن مالک این پارچه‌ها همچنان ادامه دارد. /ایسنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا