اجتماعی

ممنوعیت تزریق واکسن خارج از مراکز واکسیناسیون

خبرمهم: روند واکسیناسیون کرونا در استان در 20 روز گذشته افزایش چشمگیری یافته و در حال حاضر روزانه حدود 20 هزار نفر در استان واکسیناسیون می شوند.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی در همین زمینه گفت: تا روز جمعه حدود ۴۶۲ هزار دز واکسن کرونا در استان تزریق شده است.علی‌احمد آقاپور افزود: این آمار روز به روز در حال افزایش است به طوری که در ۲۴ ساعت گذشته، ۲۱ هزار و ۵۱۷ نفر به این تعداد اضافه شده است.
وی اضافه کرد: طی روزهای اخیر روند واکسیناسیون در آذربایجان غربی سرعت بیشتری گرفته به طوری که در چهار روز مختلف، به ترتیب ۱۶ هزار، ۲۰ هزار، بیش از ۲۰ هزار و افزون بر ۲۱ هزار دُز واکسن در استان تزریق شده است.
رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی ابراز امیدواری کرد با تداوم این روند، جمعیت بیشتری از مردم استان در سریعترین زمان ممکن واکسینه شوند.
آقاپور گفت: متولدان ۱۳۴۹ و پیش از آن، می‌توانند با ثبت نام در سامانه سلامت، واکسن خود را دریافت کنند که البته برخی اقشار نظیر رانندگان، خبرنگاران و معلمان نیز به صورت گروهی واکسینه می‌شوند.
وی ادامه داد: در کمتر از سه هفته گذشته، تعداد دزهای تزریقی واکسن کرونا در آذربایجان غربی بیش از دو برابر شده است. /همشهری

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا