اجتماعیسلامت

تمدید محدودیت‌های کرونایی تا پایان هفته در محورهای شمال

خبرمهم: رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ادامه ممنوعیت‌های تردد کرونایی در محور‌های شمال تا پایان هفته جاری، گفت: از یکم تا پایان آذرماه امسال تاکنون طی ۳۰روز گذشته تاکنون ۳۸هزار و ۷۰۰ خودرو برگشت داده شده و همچنین ۸هزار خودرو اعمال قانون شدند.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، علیرضا قدمی، اظهار کرد: درحال حاضر جاده‌های مازندران خلوت است و از لحاظ جوی نیز مشکلی نداریم.

وی افزود: طی آذر ماه امسال باتوجه به اعمال محدودیت‌های کرونایی شاهد کاهش ۳۰درصدی تردد در محور‌های شمال بودیم.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: خلوت شدن جاده‌ها افزایش سرعت را درپی داشته که همین موضوع سبب شده شدت تصادفات افزایش یابد که ضرورت دارد رانندگان با توجه به سرعت مجاز و تابلو‌ها و علائم راهنمایی و رانندگی در محور‌های شمال تردد کنند.

این مسئول با اشاره به ادامه ممنوعیت‌های تردد کرونایی در محور‌های شمال تا پایان هفته جاری، افزود: از یکم تا پایان آذرماه امسال تاکنون طی ۳۰روز گذشته تاکنون ۳۸هزار و ۷۰۰ خودرو برگشت داده شده و همچنین ۸هزار خودرو اعمال قانون شدند.

قدمی در پایان گفت: مرکز کنترل پلیس راه مازندران ۲۱۸۲۴۴۲۰و ۲۱۸۲۴۴۳۴با پیش شماره ۰۱۱ در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی شهروندان در ارتباط با آخرین وضعیت جاده‌های مازندران است./فارس

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا