سیاسی

بیانیه خبرهای فوری مهم در پی انتشار اخبار کذب حادثه سقوط هواپیما

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرهای فوری، مردم شریف ایران گروه رسانه‌ای خبرهای فوری مهم؛ نشان داده رویه‌ی حرفه‌ای‌اش همیشه انتشار خبرهای تایید شده و رسمی از منابع مختلف است.
طبیعتا در شرایط جنگی پوشش اخبار بیش از همیشه معطوف به اظهار نظرات مقامات و بیانیه های رسمی است.
از این که در روزهای گذشته در پوشش حادثه غم‌انگیز سقوط هواپیمای بوئینگ۷۳۷ اکراین، ناخواسته اخبار غیرصحیحی را منتشر کردیم و موجب ناراحتی خانواده‌های داغدار و مردم عزیز و شما مخاطبین گرامی شدیم، عذرخواهی می‌کنیم.
دروغ از موشک خطرناک‌تر و پنهان کاری فاجعه‌ست؛ در این شرایط روشن است رسانه‌ها نیز قربانی شدند، و انحصارزدایی از رسانه ملی و اطلاع رسانی آزاد، می‌تواند حدی به بازسازی اعتماد نسبت به رسانه‌های داخلی کمک کند
تحریریه خبرهای فوری مهم مجددا برخود لازم میداند که ضمن پذیرش همه انتقادات و مسئولیت رسانه‌ای خود، از کلیه‌ی خانواده‌های داغدار مجددا عذرخواهی کند.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

‫۱۰ دیدگاه ها

  1. دسته شما هم از دروغگوترین خبرگزاری ها و وابسته ترین چقدر سعی کردین اذهان عمومی را منحرف کنید واقعا قاچاق سوخت داخل هواپیما؟شرم بر شما باد

  2. قسم حضرت عباستون رو باور کنیم یا دم خروس رو؟
    از یه طرف عذرخواهی می کنید و از طرف دیگه هنوز دارید ماست مالی می کنید؟ آمریکا سی سال پیش هواپیما رو زد چه ربطی به امروز داره، مگه آمریکا هواپیمای خودشون رو زدند یا ایران الان هواپیمای آمریکا رو زده؟
    جون به جونتون کنن پاچه خوار هستید.

  3. چند وقته خیلی حذب باد شدید
    این چند روز اصلا بی طرفی از خبر فوری ندیدم
    خبر فوری و دیگه دنبال نمیکنم

  4. این موضوع سقوط هواپیما اعتبار همه رسانه های داخلی را از بین برد و مطمئنا اکثریت مردم از منابع خارجی خبر استفاده خواهند کرد کانال خبرهای فوری مهم نیز خیلی بر این قضیه تاکید داشت که سقوط هواپیما نقص فنی بوده و حتی یک سوال هم به عنوان رسانه قابل اعتماد نکرده بود که چرا همه میگویند موشک بوده و این بیانیه چیزی به اعتبار رسانه های کشور اضافه نمیکند تخریب اعتبار رسانه های داخلی بالاترین درجه خیانت به کشور است

  5. دیگه چه فرقی میکنه.چه اهمیتی داره.من هنوز متن ها و پست های شما رو دارم که چقدر وقیحانه حرف میزدید

  6. رویه حرفه‌ای این نیست که یک مطلب با آب و تاب توضیح داده بشه و مطلب دیگری با بی اهمیتی
    نقل قول از یک نفر با عنوانهای دروغ منتشر بشه و نقل قول نفر بعدی با متنی که انگار مورد تایید هست
    خبر یک چیز هست و منابع شما مورد اعتماده و در این شکی نیست
    ولی متن خبر و نوع نگارش هست که فرق میزاره بین یک رسانه حرفه‌ای که میخواد اخبار واقعی رو به مخاطب بگه با رسانه‌ای که میخواد مخاطب خودش رو به سمتی که دلش میخواد بکشه
    متاسفانه شما همیشه در نگارشهاتون به مخاطب هدف میدید که واقعا اینکار باعث تاسفه

  7. متاسفم برای شما که با بازی با کلمات (انحصار زدایی، اطلاع رسانی آزاد و…) با افکار عمومی بازی میکنید.
    بلاشک شما وابسته به نظام حاکم بر کشور هستید و نشان این موضوع، انتشار پست های تلگرامی در زمان قطعی اینترنت کل کشور اعم از اینترنت خانگی و موبایل ها بود.
    دامن زدن به شایعات (انتشار مصاحبه با خلبان وطن فروش، انتشار پست ۱۰ دلیل برای عدم برخورد موشک با هواپیما و…) و تهمت زدن به مسافران (انتشار اخبار حاکی از قاچاق بنزین توسط مسافران) و انتشار اخبار دروغین (توئیت های آبکی کاربران فیک) نشان های دیگری از وابستگی شماست. پس لطفا حرف از انحصار زدایی و اطلاع رسانی آزاد نزنید که تفاوتی بین شما و سایر خبرگزاری های ایران نیست. قطعا اگر خواستار اطلاع رسانی آزاد بودین پیگیر حضور آزاد خبرگزاری های موثق در ایران می بودین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا