سیاسی

مقصران سقوط هواپیمای اوکراینی استعفا دهند و مجازات شوند

خبرهای فوری: یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که استعفا کمترین کاری است که مقصران حادثه اصابت به هواپیمای اوکراینی باید انجام دهند.

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرهای فوری، علی نجفی خوشرودی در گفت‌وگو با ایسنا در واکنش به اطلاعیه ستاد کل نیروهای مسلح مبنی بر اینکه هواپیمای اوکراینی به دلیل بروز خطای انسانی و به صورت غیر عمد مورد اصابت قرار گرفته است، گفت: غم جان باختن سرنشینان هواپیمای اوکراینی با تاخیر توأم با پنهان کاری در اعلام دلایل سقوط مضاعف شده است.

وی افزود: آقایان نقش تکنولوژی های مدرن و رسانه های آزاد در راستی آزمایی پیرامون چگونگی سقوط هواپیما را دست کم گرفته اند اما با توجه به جان باختن تعدادی از اتباع کشورهای دیگر، این مسأله بازتاب بین المللی گرفت.

این نماینده مجلس در پایان تاکید کرد: جوانمردی در پیشگامی برای همدردی با خانواده های قربانیان از طریق استعفا و مجازات افراد ذیربط، کمترین کاری است که باید انجام شود.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

‫۳ دیدگاه ها

  1. بله استعفا. ولی اول اونی که تو شرایط آماده باش جنگی اجازه لغو پرواز رو نداده. بعد بقیه ی زنجیره ی خطای انسانی!

  2. عمدی که نبوده حتما که اون شخص یک نخبه هست که همچین جایی کار می کنند دست خدا همراهشان و خدا حفظ کنندشان ما به نظامیان خودعتماد کامل داریم واین اتفاقات طبیعی است در همچین شرایت وزمان ومکانی از خانواده داغ دار می خواهیم گذشت کنند وازدولتمردان می خواهیم خسارت بدهند
    ومن الله توفیق
    اجرکم عند الله

  3. وقتی یک مقام رسمی کشور سرعا اعلام میکند ((عمیقا پشیمانیم)) این کدی است که فکر افراد نکته سنج میرود به سمت متاسفانه به حاشیه کشاندن ضرب شصت سپاه دقیقا مانند استعفا یک مقام رسمی هنگام جشن و تبریک پیروزی به بشار اسد که به حاشیه رفت دستایی پشت پرده است هرگز پشیمان نیستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا