بین المللیسیاسی

هشدار وزیر دفاع یمن به متجاوزان سعودی

خبرهای فوری: محمد العاطفی خطاب به متجاوزان سعودی گفت: به زودی شاهد چیزی خواهید بود که تصورش را هم نمی‌کنید.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرهای فوری، محمد العاطفی، وزیر دفاع دولت یمن اعلام کرد: نبرد‌های سنگینی که دلاوران نیرو‌های مسلح و کمیته‌های مردمی در جبهه‌های مختلف انجام می‌دهند در تاریخ معاصر بی‌نظیر است.

محمد العاطفی که از محور نجران سخن می‌گفت نیرو‌های ائتلاف متجاوز سعودی را خطاب قرار داده و تاکید کرد: شما شکست خواهید خورد و ما هرچه در توان مان بوده، آماده کرده ایم و به زودی شاهد چیزی خواهید بود که تصورش هم نمی‌کنید.

او تاکید کرد: به خدا قسم اگر تمام دارایی کشور‌های ائتلاف را در دست راست ما قرار دهند و تمامی دارایی کشور‌های حامی این ائتلاف را در دست چپ ما قرار دهند از کرامت خود دست نخواهیم کشید و از یک وجب خاک مان نیز نخواهیم گذشت.

العاطفی گفت: اتحاد رهبری و موضع گیری یکی از عوامل پیروزی میهن و ملت است.

وزیر دفاع یمن از خانواده افرادی که فریب ائتلاف سعودی را خورده اند خواست پیگیر سرنوشت فرزندان شان باشند چرا که دشمن فرزندان شان را به سوی آتش سوزان سوق می‌دهد.

او افزود: آنچه دشمن متجاوز انجام داده باید درسی باشد برای آن یمنی‌های فریب خورده‌ای که همچنان در کنار متجاوزان قرار گرفته اند.

وزیر دفاع یمن از ملت سودان و سردمداران سیاسی این کشور خواست نظامیان خود را که در کنار متجاوزان سعودی در کشتار مردم یمن مشارکت دارند از یمن خارج کنند.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا