خبرمهم: عضو پیشین کمیسیون امنیت ملی مجلس: سردار قاآنی در سلامت کامل هستند.

عضو پیشین کمیسیون امنیت ملی مجلس: سفر آقای عراقچی به سوریه و لبنان در حال حاضر جز سفرهای تاریخی است چون هر مقامی ریسک نمی‌کند همان زمانی که فرودگاه بین‌المللی بیروت مورد حمله قرار گرفته بعد از چند دقیقه هواپیمایش همانجا بنشیند و تازه با خونسردی تمام صحبت کند و دیدارهایش را انجام دهد.

عضو پیشین کمیسیون امنیت ملی مجلس: طبق قوانین بین‌لمللی به هیچ وجه رژیم صهیونیستی نمی‌تواند اقدامی برای به خطر افتادن جان آقای عراقچی یا سردار قاآنی انجام دهد. البته با اینکه این رژیم یک رژیم یاغی است و تابع هیچ‌کدام از قوانین بین‌المللی نیست ولی ما مطمئنیم که جرات چنین اقدامی را ندارد. 

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرمهم، شهریار حیدری، عضو پیشین کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با مطهره حیدری، خبرنگار گروه رسانه‌ای خبرهای فوری مهم در‌خصوص پیامدهای سفر عباس عراقچی به لبنان و سوریه گفت: در شرایطی که لبنان به شدت درگیر جنگ است و رژیم صهیونیستی از زمین و هوا لبنان را آماج حملاتِ خود قرار داده، سفر یک مقام رسمی در میان آتش و گلوله به این کشور پیامدهای بسیار خوبی به همراه دارد و باعث تقویت روحیه‌ی جریان مقاومت به ویژه حزب‌الله خواهد شد. از طرفی جمهوری اسلامی در این سفر تلاش می‌کند که هم جریان مقاومت از نظر روحیه و توانمندی تقویت شود و هم به یک صلح پایدار برسند تا رژیم صهیونیستی از کشتار مردم بی‌گناه دست بردارد، همچنین جمهوری اسلامی از ظرفیت‌های منطقه و بین‌المللی نیز در این سفر استفاده می‌کند. 

وی ادامه داد: به اعتقاد من سفر آقای عراقچی به سوریه و لبنان در حال حاضر جز سفرهای تاریخی است چون هر مقامی ریسک نمی‌کند همان زمانی که فرودگاه بین‌المللی بیروت مورد حمله قرار گرفته، بعد از چند دقیقه هواپیمایش همانجا بنشیند و تازه با خونسردی تمام صحبت کند و دیدارهایش را کامل انجام دهد. 

حیدری اضافه کرد: جمهوری اسلامی همواره اعلام کرده که حامی جریان حزب‌الله و مقاومت بوده و هست. مقام معظم رهبری نیز در نماز جمعه‌ به خوبی و کارشناسانه به مسائل منطقه و مواضع جمهوری اسلامی ایران اشاره کردند. ان‌شاالله که کشورهای مسلمان با کمک جمهوری اسلامی بتوانند مانع از جنایات رژیم صهیونیستی شوند. 

شهریار حیدری، عضو پیشین کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان با تاکید بر سلامتی سردار قاآنی گفت: طبق قوانین بین‌لمللی به هیچ وجه رژیم صهیونیستی نمی‌تواند اقداماتی برای به خطر افتادن جان آقای عراقچی یا سردار قاآنی انجام دهد اما این رژیم یک رژیم یاغی است و تابع هیچ‌کدام از قوانین بین‌المللی نیست ولی ما مطمئنیم که جرات چنین اقدامی را ندارد و نمی‌تواند در مقابل جمهوری اسلامی چنین جسارتی را انجام دهد. هیچ مشکلی هم برای سردار قاآنی پیش نیامده و ایشان در سلامت هستند. 

خروج از نسخه موبایل