اقتصادیقضایی

کشف ۲۵۰ هزار لیتر روغن خودرو از انباری در تهران

خبرمهم: سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران از کشف ۲۵۰ هزار لیتر روغن خودرو ، ۲۰ هزار لیتر ضدیخ خودرو و ۲۰ هزار عدد فیلتر روغن خودرو از انباری در جنوب تهران به ارزش ۵۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش بخش قضایی سایت خبرمهم، سرهنگ “محمد جلینی” در تشریح جزئیات این خبر گفت: با دریافت خبری مبنی بر دپو ضدیخ، روغن موتور و فیلتر روغن در انباری در حوالی اتابک، شناسایی آن به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۳۲ نبرد قرار گرفت.

وی اظهار داشت: تحقیقات اولیه نشان از صحت خبر داشت و در ادامه تحقیقات پلیسی، هویت مالک انباری و همدستش شناسایی و نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با هماهنگی های قضائی تیمی از ماموران کلانتری ۱۳۲ نبرد پنجم مرداد ماه به نشانی اعلامی اعزام و موفق شدند در بازرسی از داخل انباری ۲۵۰ هزار لیتر روغن خودرو ، ۲۰ هزار لیتر ضدیخ خودرو و ۲۰ هزار عدد فیلتر روغن خودرو احتکار شده کشف کنند.

براساس گزارش سایت پلیس، سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران در پایان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را ۵۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند، خاطرنشان کرد: در این رابطه دو متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند./ایسنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا