فناوری

سامسونگ در کمپین تبلیغاتی جدیدش، سری آیفون ۱۴ را مورد تمسخر قرار داد

خبرمهم: سامسونگ نمی‌تواند صحبت در مورد آیفون ۱۴ را متوقف کند و حالا در کمپین تبلیغاتی جدیدی، سعی دارد به حالت طنز، جدیدترین نسل گوشی‌های هوشمند اپل را به سخره بگیرد.

به گزارش بخش فناوری سایت خبرمهم، سامسونگ نمی‌تواند صحبت در مورد آیفون ۱۴ را متوقف کند و حالا در کمپین تبلیغاتی جدیدی، سعی دارد به حالت طنز، جدیدترین نسل گوشی‌های هوشمند اپل را به سخره بگیرد.

سامسونگ حتی قبل از معرفی آیفون ۱۴، اپل را به‌دلیل عدم نوآوری در مدل‌های جدید آیفون، مورد تمسخر قرار داد. اکنون سرانجام سری آیفون ۱۴ معرفی شده است و غول فناوری کره‌ای با کمپین بازاریابی جدیدی سعی دارد رقیب خود را به‌دلیل ارائه نکردن ویژگی‌هایی که قبلاً روی گوشی‌های هوشمند گلکسی وجود دارند، مسخره کند.

سامسونگ با انتشار یک‌سری توئیت، واکنش خود را به نسل جدید آیفون نشان داد. درحالی‌که این شرکت به اپل اشاره نمی‌کند، اما کاملاً واضح است که کمپین جدید تبلیغاتی آن برای کاربران آیفون ۱۴ طراحی شده است.

دو مورد از توئیت‌های سامسونگ مربوط به گوشی‌های تاشو است که در آن، اشاره‌هایی به این گوشی‌ها و اپل می‌شود. سامسونگ بیش‌ از دوسال قبل، اولین گوشی تاشو خود را معرفی کرد، درحالی‌که اپل هنوز چنین محصولی را روانه‌ی بازار نکرده است.

یکی دیگر از شوخی‌های سامسونگ مربوط به دوربین است. آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس از دوربین اصلی جدید با حسگر ۴۸ مگاپیکسلی بهره می‌برند که نشان‌دهنده‌ی اولین ارتقا مگاپیکسلی در آیفون از زمان معرفی آیفون ۶s در سال ۲۰۱۵ است. بااین‌حال، سامسونگ به حالت طعنه‌آمیز می‌گوید‌: «۴۸ مگاپیکسل؟ اپل، تقریباً درحال رسیدن هستی»، زیرا این شرکت با معرفی گلکسی S20 اولترا، از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی در این دستگاه استفاده کرد.

البته کمپین سامسونگ به اینجا ختم نمی‌شود. به گزارش ۹to5Mac، این شرکت حتی بیلبوردهایی حاوی طعنه‌های طنزآمیز به اپل آماده کرده که در یکی از آن‌ها می‌گوید، دستگاه‌های سری گلکسی اولین‌بار بیش‌از دو سال قبل از قابلیت ضبط ویدئوهای ۸L پشتیبانی می‌کنند، درحالی‌که حتی آیفون ۱۴ پرو همچنان به ضبط ویدئوهای ۴K محدود شده است.

درحالی‌که به‌نظر می‌رسد برخی از مردم از این نوع کل‌کل‌ها میان شرکت‌ها لذت می‌برند، اما برخی دیگر نمی‌دانند که چگونه می‌توان شخصی را متقاعد کرد تا از آیفون به یک گوشی ساخت سامسونگ مهاجرت کند.

البته سامسونگ همیشه آیفون‌های جدید را مورد تمسخر قرار داده است. این شرکت در سال ۲۰۱۶ مجموعه‌ای از تبلیغات ایجاد کرد که اپل را به‌دلیل حذف درگاه ۳٫۵ میلی‌متری هدفون از روی آیفون، مورد تمسخر قرار داد، و جالب اینکه مدتی بعد همین روند را دنبال و جک هدفون را از برخی محصولات خود حذف کرد.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا