فناوری

آیفون ۱۴ مینی به بازار‌های جهانی عرضه می‌شود

خبرمهم: به گفته افشاگران، شرکت اپل قصد دارد در کنار دیگر محصولات خود، آیفون مینی ۱۴ را نیز به بازارهای جهانی عرضه کند.

طبق گزارش افشاگران، آیفون در سپتامبر سال جاری قصد دارد ۷ دستگاه جدید که شامل جدیدترین آیفون‌ها و آیپد‌ها است را معرفی کند.

به گزارش بخش فناوری سایت خبرمهم، این شرکت قصد دارد در ۷ سپتامبر سال جاری آیفون ۱۴ مینی، آیفون ۱۴، آیفون ۱۴ پرو، آیفون ۱۴ پرومکس، آیپد.۲، ۱۰ (نسل دهم)، آیپد پرو ۱۲.۹ (نسل ششم) و آیپد پرو ۱۱ (نسل چهارم) را به بازار‌های جهانی معرفی و در ۱۶ همین ماه به بازار‌های جهانی عرضه کند.

گفته شده است آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس جدید دارای آخرین پردازنده موبایل اپل A۱۶ Bionic خواهند بود. در حالی که سایر مدل‌های آیفون ۱۴ از تراشه A۱۵ Bionic که در نسل قبلی نیز وجود داشت استفاده می‌کنند. آیفون ۱۴ مینی غافلگیرکننده است؛ زیرا اطلاعات و شایعات قبلی نشان می‌داد که اپل قصد دارد آیفون مکس۱۴ را تولید نکند و آیفون مینی را جایگزین آن کند. زیرا آیفون ۱۳ مکس در مقایسه با آیفون ۱۳ پرو و پرومکس کمتر فروخته شد.

در مورد آیپدها، هر دو مدل آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی و ۱۱ اینچی برای سال ۲۰۲۲ قرار است دارای جدیدترین تراشه سیلیکونی اپل M۲ اپل، در کنار نمایشگر‌های مینی ال‌ای دی پیشرفته باشند که در حال حاضر تنها تبلت‌های موجود در بازار هستند که دارای نمایشگر کوچک هستند. نمایشگر‌های LED  نسل دهم آی‌پد در حال طراحی مجدد است که در آن دکمه هوم اکنون از بین رفته و امکان تجربه یک تبلت تقریباً بدون حاشیه را فراهم می‌کند.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا