ابوالفضل ظهره‌وند، نماینده مجلس: اسرائیل این‌بار یک اقدام جدید تروریستی با استفاده از اراذل و اوباش داخلی در کشور انجام خواهد داد.

خبرمهم: ظهره‌وند، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: اسرائیل می‌‌داند اگر بخواهد همراه با آمریکا به ایران حمله‌ی مستقیم کند، کشیده‌ای می‌خورند که نتوانند روی پای خود بایستند، چون قطعا پاسخ سوم ایران خیلی محکم‌تر و بسیار سهمگین‌تر خواهد بود.

ظهره‌وند، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: من بعید می‌دانم اسرائیل بخواهد به صورت مستقیم به ایران حمله کند./ اقدام آقای عراقچی به لبنان در ادامه و تکمیل وعده صادق ۲، یک اقدام موثری بود و باعث دادن روحیه و مصمم بودن ایران در حمایت از مردم منطقه و فلسطین بود.

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرمهم، ابوالفضل ظهره‌وند، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به مطهره حیدری، خبرنگار گروه رسانه‌ای خبرهای فوری مهم در‌خصوص حمله مستقیم رژیم صهیونیستی به ایران گفت: من بعید می‌دانم اسرائیل بخواهد به صورت مستقیم به ایران حمله کند چون می‌داند در این صورت واکنش سنگین و خسارتی غیرقابل تحمل را از ایران دریافت می‌کند. بنابر‌این تلاش می‌کند از روشی استفاده کند تا بتواند آن را انکار و ضربه خاصی نبیند. یعنی اسرائیل اینبار یک اقدام جدید تروریستی در داخل کشور با استفاده از ظرفیت‌های اراذل و اوباش داخلی انجام خواهد داد تا بعد بتواند منکر آن شود. 

وی ادامه داد: اسرائیل می‌‌داند اگر بخواهد همراه با آمریکا به ایران حمله‌ی مستقیم کند، کشیده‌ای می‌خورند که نتوانند روی پای خود بایستند، چون قطعا پاسخ سوم ایران خیلی محکم‌تر و بسیار سهمگین‌تر خواهد بود. جنگ گسترده نیز در منطقه با ایران پیش نخواهد آمد چون اسرائیل اولا عرضه انجام این کار را ندارد دوما اگر هم بخواهد تشکیل دهد باید با یک حماقتی همراه باشد که در این صورت ایران دودمانش را به آتش می‌کشد. 

ابوالفضل ظهره‌وند، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در پایان نسبت به سفر عباس عراقچی به لبنان و سوریه گفت: اقدام آقای عراقچی به لبنان در ادامه و تکمیل وعده صادق ۲، یک اقدام موثری بود و باعث دادن روحیه و مصمم بودن ایران در حمایت از مردم منطقه و فلسطین بود.

خروج از نسخه موبایل