بین المللی

استعفای ۳ افسر ارشد موساد در هفته‌های اخیر

خبرمهم: کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی اعلام کرد ۳ افسر اطلاعاتی سازمان جاسوسی رژیم اشغالگر قدس طی هفته‌های گذشته استعفا کرده‎اند.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرمهم، کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی اعلام کرد پس از آن‌که ۳ افسر اطلاعاتی عالی‌رتبه سازمان جاسوسی رژیم اشغالگر قدس (موساد) طی هفته‌های گذشته استعفا کردند، موساد به شدت متزلزل شده است.کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد یک مقام عالی‌رتبه دیگر هم به فکر استعفاست و مدعی شد این استعفا‌های بی‌سابقه، به دنبال تغییرات تشکیلاتی جدیدی است که رئیس جدید موساد در پیش گرفته است.
رتبه این افسران صهیونیست معادل درجه سرتیپ در ارتش است.
این در حالی است که روز سه‌شنبه گذشته حساب کاربری «اینتل اسکای» در توئیتر از گاف بزرگ امنیتی رژیم صهیونیستی و لو رفتن موقعیت پایگاه‌های نظامی و امنیتی این رژیم پرده برداشت.
روز دوشنبه گذشته نیز یک گروه مخالف رژیم صهیونیستی موسوم به «عدالت برای فلسطین» اعلام کرد که از ماه گذشته تاکنون شروع به انتشار اطلاعات و هویت تعدادی از مقامات موساد، ارتش رژیم صهیونیستی و شاباک در بستر کانال‌های تلگرامی کرده است.
این گروه از ماه گذشته اطلاعات شخصی از جمله شماره تلفن، آدرس، شماره شناسایی و تصویر مقامات رده بالای نظامی رژیم صهیونیستی که برای مردم عادی ناشناس هستند، را منتشر کرده است. /yjc

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا