بین المللی

تعویق بازگشت کارمندان فیس‌بوک به دفاتر کار در پی افزایش ابتلا به دلتای کرونا

خبرمهم: در پی نگرانی‌های جاری از شیوع گونه دلتای کرونا، بازگشت کارمندان آمریکایی فیس‌بوک به محل کار تا سال آینده میلادی به تعویق افتاد.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرمهم، به نقل از پایگاه خبری شبکه «سی ان بی سی» فیسبوک روز پنجشنبه اعلام کرد به دلیل نگرانی‌ها به دلیل شیوع گونه دلتای کرونا، تصمیم دارد تا بازگشت کارمندان آمریکایی به دفاتر کار را تا ژانویه ۲۰۲۲ (دی ۱۴۰۰) به تعویق بیاندازد.این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد: داده‌ها – و نه تاریخ- رویکرد ما برای بازگشت به دفاتر (کار) را پیش می‌برد. داده‌های اخیر بهداشتی، افزایش موارد کرونای دلتا را نشان می‌دهد. تیم‌های ما در آمریکا نیازی به بازگشت به دفاتر تا ژانویه ۲۰۲۲ ندارند. ما همچنین همین مسأله را نیز برای برخی کشور‌های خارج از آمریکا انتظار داریم. ما به رصد اوضاع و کار با کارشناسان به منظور اطمینان از این مسأله که در برنامه بازگشت به دفاتر (کار) سلامت همگان در اولویت قرار داده می‌شود، ادامه می‌دهیم.
فیس‌بوک پیشتر تصمیم داشت تا بازگشت کارمندانش به دفاتر کار را با واکسیناسیون گسترده و قوانین ماسک زدن، در اکتبر سال جاری میلادی اجرایی کند. حال با اعلام این خبر، فیس‌بوک یکی از تازه‌ترین شرکت‌های فعال در زمینه فناوری شد که بازگشت کارمندانش را تا سال آینده میلادی به تعویق می‌اندازد.
این در حالی است که شرکت آمازون نیز هفته گذشته تصمیمی مشابه فیس بوک را اعلام کرده بود. همچنین شرکت آمریکایی حمل و نقل لیفت ماه گذشته میلادی اعلام کرد کارمندانش تا ماه فوریه سال آینده میلادی به دفاتر خود باز نخواهند گشت.
گفتنی است تا کنون بنا بر آمار‌های رسمی بیش از ۲۰۶ میلیون نفر در جهان به کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد، بیش از ۴ میلیون و ۳۴۸ هزار نفر جان خود را از دست داده اند. /yjc

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا