اجتماعیاقتصادی

بسته حمایتی کرونایی دولت تا چند ماه پرداخت می‌شود؟

خبرمهم: پس از پرداخت بسته‌های نقدی حمایت از اقشار آسیب دیده از کرونا، سازمان برنامه و بودجه کشور تعداد پرداخت آن را اعلام کرد.

به گزارش بخش اقتصادی سایت خبرمهم، دولت روز سه شنبه مصادف با ۲۷ اسفند اقدام به واریز بسته حمایت نقدی به حساب عده‌ای از اقشار آسیب دیده از کرونا کرد.

بسته‌هایی که از ۲۰۰ هزار تومان آغاز و به ۶۰۰ هزار تومان بر اساس ابعاد خانوار‌ها می‌رسید. این افراد بر اساس بانک‌های اطلاعاتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شناسایی و به سازمان برنامه و بودجه معرفی شدند.

این روز‌ها بیشترین سوال این اقشار این است که دولت تا چند ماه این بسته‌ها را واریز می کند؟ پاسخ این سوال را محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور این طور داده و می‌گوید: قرار بود این بسته‌های واریز به مدت ۳ ماه به حساب سرپرستان خانوار‌ها آسیب پذیر واریز شود که با تاکید رئیس جمهور این بسته‌ها به مدت ۴ ماه به حساب این افراد که کسب و کار مشخص و درآمد ثابتی ندارند واریز می‌شود.

بنابر این بسته حمایتی نقدی ویژه اقشار آسیب دیده از کرونا به مدت چهار ماه یعنی تا پایان خرداد به هر ماه به حساب این ۳ میلیون نفر واریز خواهد شد./yjc

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

‫۵ دیدگاه ها

  1. مگر شما اصلا به پیام های ما رسیدگی هم میکنید خواهش میکنم اداره ای را مشخص کنید برای اینکه ما حضوری توضیح بدهیم بابا شما اشتباه میکنید فقط کمیته امداد و بهزیستی نیست کدام آدم مستاجر و بدون حقوق ماهیانه بدون مستعمری مرا نیازمند نمیداد .؟

  2. با سلام تو رو خدا یک سایت یا یه مرکزی و اعلام. کنید که بشه برای یارانه کرونایی اعتراض زد. بخدا قسم ما نه خونه داریم نه ماشین نه حقوق بگیر دولت شوهرم کارگر یه مغازس که بخاطر کرونا و فروش پایین صاحبکارش گفته تا دو ماه نیا حقوق ندارم بهت بدم. با دو تا بچه. واقعا به من و امثال من این یارانه کرونا رو ندن دیکه به کی دادن؟ تو رو خدا بزارید مردم بهتون اعتماد کنن از تعجب شاخ دراوردم که به ما که زیر خط فقر هستیم یارانه کرونا تعلق نگرفت

  3. شما رو به خدا یک جای رو معرفی کنید که بریم شرایط زندگی مان رو بگیم که بدونن از من کم درآمدتر از من ندارتر که شما بسته حمایتی را به یک ادی دادین به خدا فکر نمیکردم که واریز کردین ولی ما را فراموش کردین اخه باید چکار کنم چهارم به چهارم باید پانصد هزار تومان اجاره بدم

  4. به خدا اصلا فکر نمیکردم که این بسته های حمایتی به ما تعلق نگیرد اخه مگر ازمنکه پنچ سال هست مستاجر هستم برجی پانصد هزار تومان اجاره میدم ۵۷ سال دارم نه بیمه جای هستم نه شغلی گاهی روی یک پراید مسافر کشی میکنم الان یک ماه هست درخانه نشستم نه پس انداز دارم اخه بکی باید بگویم

  5. حتما کمیته امداد و بهزیستی اما من چی منی که از درد هزینه اسکن آزمایش آزاد رو ندارم بیمارستانها دولتی که مثل خود دولت گاهی مردن بهترین کاره اما نمیدونم چرا خداوند متعال این رو هم از من دریغ میکنه آری فقط تنها شرمندگی من این است که به دختران فشار مالی میاد برای همین اینقدر سالها تظاهر کردم که حالم خوبه که بتونم اجاره خونه و قبض ها رو پرداخت کنیم هر چی هم تلاش میکنن برای آینده بهتر کو آینده ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا