اقتصادی

قیمت روز خودرو سه شنبه ۵ آذر؛ تداوم ارزانی پراید و خودروهای سایپا

خبرهای فوری: پراید هاچ‌بک در ادامه روند کاهش قیمت روز‌های گذشته تا ۵۲ میلیون تومان ارزان شده و پراید صندوق‌دار حدود ۴۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

 پراید هاچ‌بک در ادامه روند کاهش قیمت روز‌های گذشته تا ۵۲ میلیون تومان ارزان شده و پراید صندوق‌دار حدود ۴۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است. روند کاهش قیمت همچنان در بین خودرو‌های سایپا و ایران خودو قابل مشاهده است. طوری که امروز محصولات ایران خودرو تا دو میلیون تومان ارزانی را در کارنامه خود ثبت کرده‌اند.

قیمت روز محصولات سایپا در بازار امروز سه‌شنبه پنجم آذر ۹۸

کاهش قیمت با سرعت کمتری در بین خودرو‌های سایپا پیگیری می‌شود. امروز کوییک دنده‌ای در بازار حدود ۸۰۰ هزار تومان کاهش قیمت پیدا کرده و بیشترین ارزانی را به نام خود ثبت کرده است. قیمت روز ساینا با کاهش ۵۰۰ هزار تومانی به رقم ۶۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان برگشته است. با این وجود تیبا در روند کاهش قیمت خودرو‌های سایپا همراهی نمی‌کند. طوری که تیبا ۲ بدون تغییر نسبت به روز قبل با قیمت ۶۳ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. تیبا صندوق‌دار به کل روند متفاوتی دارد و امروز با افزایش قیمت به استقبال مشتریان بازار خودرو آمده. تیبا صندوق‌دار امروز در بازار ۹۰۰ هزار تومان گران شده و تا ۵۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان افزایش قیمت پیدا کرده است.

قیمت روز پراید در بازار امروز سه‌شنبه پنجم آذر ۹۸

کاهش قیمت پراید هاچ‌بک در بازار ادامه دارد. این خودرو سایپا امروز هم ۶۰۰ هزار تومان دیگر ارزان شده و به ۵۲ میلیون تومان رسیده است، اما در این بین دیگر مدل‌های پراید تغییری نسبت به روز گذشته ندارند و فعلا سر جایشان ایستاده‌اند. طوری که قیمت روز پراید سایپا ۱۳۱ در بازار ۴۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است و پراید وانت هم با همین قیمت خرید و فروش می‌شود.

 

قیمت روز محصولات سایپا امروز سه‌شنبه پنجم آذر ۹۸ مطابق جدول زیر است:

نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت روز گذشته (تومان)  قیمت کارخانه (تومان)
پراید هاچ‌بک سایپا ۱۱۱
۵۲,۰۰۰,۰۰۰
۵۲,۶۰۰,۰۰۰
۳۹,۹۴۱,۰۰۰
پراید سایپا ۱۳۱
۴۸,۹۰۰,۰۰۰
۴۸,۹۰۰,۰۰۰
۳۷,۶۴۱,۰۰۰
پراید وانت سایپا ۱۵۱
۴۸,۹۰۰,۰۰۰
۴۸,۹۰۰,۰۰۰
۴۰,۳۱۳,۰۰۰
تیبا صندوق‌دار
۵۶,۹۰۰,۰۰۰
۵۶,۰۰۰,۰۰۰
۴۳,۴۴۳,۰۰۰
تیبا ۲
۶۳,۰۰۰,۰۰۰
۶۳,۰۰۰,۰۰۰
۵۱,۶۰۳,۰۰۰
ساینا
۶۲,۷۰۰,۰۰۰
۶۳,۲۰۰,۰۰۰
۵۵,۹۴۳,۰۰۰
کوییک دنده‌ای
۶۹,۹۰۰,۰۰۰
۷۰,۷۰۰,۰۰۰
۶۱,۲۰۰,۰۰۰

قیمت روز محصولات ایران خودرو امروز سه‌شنبه پنجم آذر ۹۸

سرعت ارزانی در بین محصولات ایران خودرو پایین‌تر آمده و در چند مورد شاهد افزایش قیمت نسبی هستیم. امروز سمند LX در حد ۱۰۰ هزار تومان کاهش قیمت پیدا کرده و به نرخ ۸۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسیده است. سمند EF۷ در ادامه روند ارزانی روز‌های گذشته، یک میلیون تومان دیگر ارزش خود را از دست داده و امروز با قیمت ۹۲ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود. باید توجه داشته باشید که هفته گذشته این محصول در نزدیکی مرز ۱۰۰ میلیون تومان قرار داشت.

قیمت روز پژو ۴۰۵ GLX در بازار امروز با کاهش ۳۰۰ هزار تومانی همراه است و فعالان بازار خودرو، این محصول را با قیمت ۷۸ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. افزایش تقاضا برای خرید خودرو دوگانه‌سوز تاثیر چشمگیری در قیمت پژو ۴۰۵ GLX دوگانه‌سوز گذاشته است. طوری که این محصول در بازار با افزایش قیمت یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی همراه شده و به ۸۵ میلیون تومان رسیده است. پژو ۴۰۵ SLX هم حدود ۳۰۰ هزار تومان گران شده و با قیمت ۸۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در بازار فروخته می‌شود.

پژو ۲۰۶ امروز بدون تغییر نسبت به روز قبل در بازار ظاهر شده است. قیمت روز پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مثل دیروز ۹۱ میلیون تومان است و حدود ۲۴ میلیون بالاتر از نرخ مصوب کارخانه قیمت‌گذاری می‌شود. این اختلاف قیمت برای پژو ۲۰۶ تیپ ۵ به بیش از ۳۰ میلیون تومان می‌رسد. چراکه کارخانه این محصول را ۷۹ میلیون تومان قیمت‌گذاری کرده، اما در بازار با قیمت ۱۱۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. پژو ۲۰۶ صندوق‌دار هم مثل روز گذشته روی نرخ ۱۰۸ میلیون تومان متوقف شده و ۲۸ میلیون بالاتر از قیمت مصوب اعلام شده خرید و فروش می‌شود. امروز رانا مثل دیروز ۸۸ میلیون تومان است و تغییر چندانی در قیمت آن ایجاد نشده است.

قیمت روز پژو  پارس در بازار امروز با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی روبرو بوده است. طوری که فعالان بازار این محصول را با قیمت ۱۰۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله می‌کنند. دنا معمولی در حد ۵۰۰ هزار تومان کاهش قیمت پیدا کرده و به ۱۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است. از طرف دیگر دنا پلاس توربو بیشترین ارزانی را در بین محصولات ایران خودرو از آن خود کرده و با کاهس قیمت دو میلیون تومانی به نرخ ۱۷۷ میلیون تومان بازگشته است. در این بین دنا پلاس ساز گرانی را کوک کرده و با افزایش قیمت ۶۰۰ هزار تومانی به ۱۴۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسیده است.

قیمت روز محصولات ایران خودرو امروز سه‌شنبه پنجم آذر ۹۸ مطابق جدول زیر است:

نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت روز گذشته (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
وانت آریسان 
۷۱,۰۰۰,۰۰۰
۷۰,۳۰۰,۰۰۰
۵۱,۵۰۰,۰۰۰
سمند LX
۸۱,۹۰۰,۰۰۰
۸۲,۰۰۰,۰۰۰
۶۶,۷۷۰,۰۰۰
سمند EF7
۹۲,۰۰۰,۰۰۰
۹۳,۰۰۰,۰۰۰
۶۹,۷۷۳,۰۰۰
پژو GLX 405
۷۸,۰۰۰,۰۰۰
۷۸,۳۰۰,۰۰۰
۶۳,۱۵۸,۰۰۰
پژو GLX 405 دوگانه‌سوز
۸۵,۰۰۰,۰۰۰
۸۳,۵۰۰,۰۰۰
۶۵,۵۷۸,۰۰۰
پژو SLX 405
۸۹,۸۰۰,۰۰۰
۸۹,۵۰۰,۰۰۰
۶۷,۸۸۸,۰۰۰
پژو پارس
۱۰۲,۶۰۰,۰۰۰
۱۰۲,۸۰۰,۰۰۰
۷۸,۳۳۸,۰۰۰
پژو ۲۰۶ تیپ ۲
۹۱,۰۰۰,۰۰۰
۹۱,۰۰۰,۰۰۰
۶۷,۲۸۳,۰۰۰
پژو ۲۰۶ تیپ ۵
۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
۷۹,۴۱۸,۰۰۰
پژو ۲۰۶ صندوق‌دار
۱۰۸,۰۰۰,۰۰۰
۱۰۸,۰۰۰,۰۰۰
۸۰,۷۵۴,۰۰۰
رانا
۸۸,۰۰۰,۰۰۰
۸۸,۰۰۰,۰۰۰
۶۷,۴۴۰,۰۰۰
دنا تیپ ۲
۱۲۵,۵۰۰,۰۰۰
۱۲۶,۰۰۰,۰۰۰
توقف فروش
دنا پلاس تیپ ۱
۱۴۲,۶۰۰,۰۰۰
۱۴۲,۰۰۰,۰۰۰
۱۱۰,۹۳۴,۰۰۰
دنا پلاس توربو
۱۷۷,۰۰۰,۰۰۰
۱۷۹,۰۰۰,۰۰۰
توقف فروش
پژو ۲۰۷ دنده‌ای
۱۳۷,۰۰۰,۰۰۰
۱۳۷,۰۰۰,۰۰۰
۹۶,۷۳۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
۱۷۳,۴۰۰,۰۰۰
۱۷۳,۴۰۰,۰۰۰
حاشیه بازار
دانگ‌فنگ H30
۱۶۰,۰۰۰,۰۰۰
۱۶۰,۰۰۰,۰۰۰
توقف فروش

قیمت محصولات کرمان موتور امروز سه‌شنبه پنجم آذر ۹۸

محصولات کرمان موتور بعد از افزایش قیمت عجیب و غریبی که در هفته گذشته پشت سر گذاشته‌اند، امروز با ثبات قیمت به استقبال مشتریانشان آمده‌اند. گرانی‌های اخیر باعث شده اختلاف قیمت بازار و کارخانه برای انواع جک به حداقل برسد. طوری که جک S۵ در بازار این روز‌ها با قیمت ۲۹۰ میلیون تومان فروخته می‌شود و حدود ۹ میلیون کمتر از نرخ مصوب کارخانه است. قیمت روز جک S۳ در حال حاضر ۲۰۴ میلیون تومان است و همچنان در بازار شش میلیون تومان ارزان‌تر از نرخ مصوب کارخانه خرید و فروش می‌شود. جک J۴ هم که در پی افزایش قیمت هفته‌های اخیر به ۱۴۶ میلیون تومان رسیده، همچنان چهار میلیون کمتر از نرخ مصوب کارخانه قیمت‌گذاری می‌شود.

قیمت روز محصولات کرمان موتور امروز سه‌شنبه پنجم آذر ۹۸ مطابق جدول زیر است:

نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
جک J4 اتوماتیک
۱۴۶,۰۰۰,۰۰۰
۱۴۹,۹۰۰,۰۰۰
جک S3 اتوماتیک
۲۰۴,۰۰۰,۰۰۰
۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
جک S5 اتوماتیک
۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰
۲۹۹,۰۰۰,۰۰۰

قیمت روز محصولات مدیران خودرو امروز سه‌شنبه پنجم آذر ۹۸

محصولات مدیران خودرو امروز بدون تغییر نسبت به روز گذشته باقی مانده‌اند و با همان قیمت‌های قبلی در بازار خرید و فروش می‌شوند. MVM ۳۱۵ هاچ‌بک امروز در بازار ۱۳۲ میلیون تومان است و حدود هشت میلیون تومان ارزان‌تر از نرخ مصوب کارخانه قیمت‌گذاری شده. مدیران خودرو در طرح‌های فروش قیمت MVM X۲۲ دنده‌ای را ۱۷۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در نظر می‌گیرد، اما می‌توان با هفت میلیون بودجه کمتر، این خودرو را از بازار با قیمت ۱۶۶ میلیون تومان خرید. MVM X۲۲ اتوماتیک هم وضعیت مشابهی دارد. با وجود اینکه در بازار با قیمت ۱۸۸ میلیون تومان فروخته می‌شود، اما مدیران خودرو همچنان آن را هفت میلیون تومان گران‌تر و معادل ۱۹۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری می‌کند. MVM X۳۳ این روز‌ها در بازار با قیمت ۲۳۰ میلیون توامن معامله می‌شود، اما در طرح‌های فروش قیمت آن را شش میلیون گران‌تر و حدود ۲۳۶ میلیون تومان در نظر می‌گیرند. /فرارو

قیمت روز محصولات مدیران خودرو امروز سه‌شنبه پنجم آذر ۹۸ مطابق جدول زیر است:

نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
ام وی ام ۳۱۵ هاچ‌بک
۱۳۲,۰۰۰,۰۰۰
۱۴۰,۲۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 دنده‌ای
 ۱۶۶,۰۰۰,۰۰۰
۱۷۲,۷۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 اتوماتیک
 ۱۸۸,۰۰۰,۰۰۰
۱۹۵,۶۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33
۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
۲۳۶,۰۰۰,۰۰۰

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا