اقتصادی

فروش نان سیتی در فروشگاه ها ممنوع شد

خبرمهم: معاون امور اقتصادی استانداری قزوین گفت: واحدهای صنفی در نظر داشته باشند که ارائه نان سنتی در فروشگاه ها ممنوع است چرا که به دلایل بهداشتی و مدیریتی باید ممنوعیت صورت گیرد.

معاون امور اقتصادی استانداری قزوین گفت: واحدهای صنفی در نظر داشته باشند که ارائه نان سنتی در فروشگاه ها ممنوع است چرا که به دلایل بهداشتی و مدیریتی باید ممنوعیت صورت گیرد.

به گزارش بخش اقتصادی سایت خبرمهم،  میثم پیله فروش در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مهم ترین مصوبه جلسه امروز ستاد تنظیم بازار، ملزم کردن اصناف برای ثبت QR کد در واحدهای صنفی است تا بتوانیم نظارت هوشمند بر واحدها را توسط مردم و با اپلیکیشن هایی که سازمان صمت معرفی می کند داشته باشیم.

وی افزود: با ثبت QR کد هم کار بازرس ها و هم کار مردم آسان می شود و به وسیله تلفن های همراه خود می توانند واحدهای صنفی را بشناسند و مسائلی که در واحد صنفی اتفاق می افتد را ثبت کنند.

پیله فروش خاطر نشان کرد: واحد های صنفی که مردم از آن رضایت دارند را نیز می توانند توسط این اقدام ثبت کنند.

معاون امور اقتصادی استانداری قزوین ادامه داد: برای نانوایی های صنعتی مصوبه خوبی داشتیم که واحدهای صنفی برای ارائه نان بهداشتی در فروشگاه ها باید از طریق واحدهای صنعتی نان اقدام کنند.

وی تصریح کرد: واحدهای صنفی در نظر داشته باشند که ارائه نان سنتی در فروشگاه ها ممنوع است چرا که به دلایل بهداشتی و مدیریتی باید ممنوعیت صورت گیرد.

پیله فروش عنوان کرد: اگر واحد صنفی بخواهد نان ارائه کند حتما باید از واحدهای صنعتی دارای پروانه بهداشتی نان خریداری کند و هم چنین تاکید شد نان سنتی در فروشگاه ها حتما از طریق واحدهایی که بهداشت اجازه داده و اجازه فعالیت دارند باید ارائه شود.

وی اعلام کرد: برخی از مرغ داران از کشتارگاه ها گلایه داشتند که  مصوب شد جهاد کشاورزی نرخ خدماتی که کشتارگاه ها ارائه می دهند را تعیین و پیگیری کند و نظارت بر کشتارگاه ها از طریق تعزیرات نیز  ادامه پیدا خواهد کرد.

پیله فروش گفت: برای خرید گندم هم به طور پیوسته نظارت صورت می‌گیرد و هم اقدام می شود تا بتوانیم گندم کشاورزان را خرید تضمینی داشته باشیم با قیمت های اعلام شده که دو برابر قیمت سال گذشته است.

وی تاکید کرد: در ارتباط قیمت شیرینی هم برای واحدهای شیرینی پز و قنادان نرخ جدید اعلام و با توجه به افزایش قیمت های مواد اولیه قیمت منصفانه ای برای واحدها در نظر گرفته شد که هم مردم و هم قنادها راضی باشند.

معاون امور اقتصادی استانداری قزوین در پایان گفت: طبق مصوبه شورای سران، موجرها قیمت را بیش از ۲۰ درصد نمی توانند افزایش دهند و با نظارتی که صورت می گیرد امیدوارم بتوانیم محقق کنیم./فارس

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا