اقتصادی

کارمندان با حقوقشان بسازند تا تورم کاهش یابد!

خبرمهم: نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: افزایش حقوق ۱۰ درصد است و مردم بهتر است با این شرایط بسازند تا تورم مقداری کاهش پیدا کند.

 غلامحسین رضوانی نایب رئیس کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس در صحن علنی امروز مجلس گفت: با ناهماهنگی در پرداخت حقوق‌ها مواجه هستیم و ادارات مختلف جزیره‌ای عمل می‌کنند و این مسئله باعث بی عدالتی شده است.

به گزارش بخش اقتصادی سایت خبرمهم،  به گفته این نماینده مجلس، یکی از عوامل ایجاد تورم، کسری اعتبارات دولت است و در مقابل بار ناترازی بودجه روی دوش مردم می‌افتد. افزایش حقوق‌ها باعث ایجاد تورم می‌شود، ولی حقوق‌ها هم باید افزایش پیدا کند. علی رغم اینکه تاکید بر انسجام در پرداخت حقوق‌ها داریم، ولی به پرداخت حقوق‌ها جزیره‌ای نگاه می‌کنیم. در بودجه سال آینده دولت گفته ۱۰ درصد افزایش حقوق در نظر گرفته شده، ولی این افزایش پاسخ گوی تورم نیست، ولی باید برای منافع کشور یکی الی دو سال مشکلات را تحمل کنیم تا مشکل تورم حل شود.

البته اینکه مردم به افزایش ۱۰ درصدی اکتفا کنند و بخشی دیگر افزایش حقوق داشته باشند اصلا درست نیست و نباید این بی عدالتی وجود داشته باشد این مسئله را رضوانی تائید کرد.

انتهای پیام/

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

‫۱۰ دیدگاه ها

  1. حقوق شما با حقوق من بازنشسته باپنج سر عایله وسی و سه سال سابقه کار ومدرک فوق دیپلم سال هزار و سیصد و پنجاه و چهار همسان شود. ماافزایش حقوق نمی خواهیم. لطفا شعار تو خالی ندهید. من تحمل کنم. بچه ها که نمی توانند.

  2. چرا آنجا که محل درآمد دولت است تورم چند ده درصدی اعلام میکنید.چرا پزشکان بااین همه دارمد ومعلمان که از زیر پتو درس می دهند دو بار در سال افزایش حقوق دارند واز این بار چیزی روی دوششان نیست .نا عادلترین مدعی عدالت خودتان هستید.

  3. باسلام مسئولین فقط به فکر جیب خود هستند از ده مرجع حقوق دریافت میکنند و از لحاظ معیشت تامین هستند و هنگام شفاف سازی هم فقط یک حقوق مجلس خویش را اعلام میکنند که همان هم از بالاترین حقوق های مملکت است به فکر مردم نیستند و دغدغه معیشت تورم موجود برایشان مهم نیست اینها وجدان ندارند و خود را به بی خبری میزنند ومسلما در چنین موقعیتی دولت وحتی رهبر معظم پشتیبان آنها هستند

  4. سالی دوبار باید حقوق معلمان زیر پتویی زیاد شود اما کارگران که درامد دولت به دوششان است بخصوص در زمان تحریم .باید فقط کار کنند وبسازند .قدیما حیوان بارکش را خوب تغذیه میکردند که لااقل بارشان زمین نماند .حالا کارگر از بس حرف نمی زند از آن هم کمتر شده.

  5. پیشنهاد تعیبن حقوق نمایندگان‌مجلس ووزرا بر مبنای حقوق حداقل دستمزد را دارم تا ارکان‌حکومت طبق سفارش حضرت علی (ع) همانند فقیر ترین احاد زندگی نمایند ودر ثانی انگیزه ای شود تا هرچه سریعتر با این تجربه در جهت بهبود اقتصادوخروج از بحران تلاش مضاعف نمایند.اینگونه‌است که خادمین به ملت برای همیشه جاودانه خواهند مان.

  6. ای خدا لعنتت کنه بی وجدان فقط زورتون به کارمندا و کارگرا میرسه اجاره خونه فقط سه برابر شده حقوق بگیرا دیگه کم کم باید چادر بزنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا