اقتصادی

تشکیل کارگروه مشترک مجلس و دولت برای اصلاح قانون بانک مرکزی

خبرمهم: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از تشکیل کارگروه مشترک این کمیسیون با بانک مرکزی و وزارت اقتصاد برای اصلاح قانون بانک مرکزی خبر داد.

به گزارش بخش اقتصادی سایت خبرمهم، محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب کلیات طرح اصلاح قانون بانک مرکزی و دو شوری شدن آن جهت بررسی بیشتر جزئیات و هماهنگی با دولت اظهار کرد: خوشبختانه کارگروه مشترک کمیسیون اقتصادی مجلس با بانک مرکزی و وزارت اقتصاد تشکیل و چند نشست نیز برگزار شده است.وی افزود: توافق های لازم رخ داده و مقرر شده تا دو ماه آینده نظرهای دولت و وزارت اقتصاد با محوریت بانک مرکزی نهایی شود و در نتیجه، کمیسیون اقتصادی و مجلس وارد شور دوم بررسی اصلاح قانون بانک مرکزی شود.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس یادآور شد: پیش بینی می کنیم اگر بررسی این قانون با رسیدگی به لایحه بودجه ۱۴۰۱ تداخل نداشته باشد، تا پایان سال به شکل عملیاتی دیده شود.
پورابراهیمی درباره گذشت چند ماه از تصویب کلیات طرح اصلاح قانون بانک مرکزی توضیح داد: منتظر بودیم تا دولت به همراه وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی به عنوان محور تصمیم های ما مستقر شوند. /yjc

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا